Tutkija Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Yleensä ottaen tuplakaasariasennuksessa ei tarvitse koskea ollenkaan kiihdytyspumpun kokonaisannoksen määrään vakuttavaan kierretankoon vaan pelkästään kiihdytyspumpun suuttimen kokoa suuremmaksi jos kyykkää nopeesti kaasun aukaistessa että rikastus tulee nopeemmin käyttöön... jos määrää suurentaa ja kiidytyspumpun suuttimia ei suurenna rikastus tulee vaan paljon pitemmällä aikajaksolla mikä ei välttämättä ole ollenkaan toivottu vaikutus. Quote Link to comment
Anpu Posted April 5, 2014 Share Posted April 5, 2014 Kaasun kun lätkäsee lattiaan niin kyykkää pieneksi hetkeksi ja lambdan arvo hetkellisesti n.18 pintaan ja laskee 14-15 pintaan kunnes lähtee vetämään. Ilmeisesti siis kiihdytyspumppujen mutterien kiristys seuraavaksi edessä. Tähän vaivaa vois auttaa pienempi kurkku. 3 päällä kiihdytettäessä lambda näyttää koko kierroslukualueen 14-15. Tän takia laittaisin pääsuuttimen pykälää suuremmaksi ja/tai ilmasuutinta pienemmäksi. Mulla oli myös f11 seosputket mutta vaihdoin ne f15, kun alapää kävi rikkaalla mutta yläpää meni laihalle. Toki muutokset kannattaa tehdä askel kerrallaan että ymmärtäisi mikä vaikuttaa mihin. Ite tykkään pitää aavistuksen rikkaalla ei ainakaan sula paikat. Suutin jumpat kannattaa tehdä ennen kurkkujen vaihtoa, halvempaa ja helpompaa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.