Guest Toheltaja Posted April 17, 2014 Posted April 17, 2014 täysin vakio 1600 kone otsikonmukaisella kaasarilla. Mitkä suuttimet osuis parhaiten. Nyt tuntuu että pikkasen nikeltää heti ku pitäs reippaammin mennä. Pääsuutin x125 ja ilmasuutin 125Z Pitäskö tuupata tuo 145 / 170? Quote
NO H2O Posted April 17, 2014 Posted April 17, 2014 (edited) Mulla on 1385 padassa pääsuuttimena 140, lisäilmaa en juuri nyt muista mutta noilla vääntää ja kulkee hyvin. Jakajana tällä hetkellä 034, kokeilin 009, 001 ja 101 mutta tuolla ekalla toimi mielestäni parhaiten. Nokeaa tulppia jonkin verran joten luulisin että ehdottamasi on hyvä lähtökohta? Itse kokeilisin aika laajalla skaalalla melko isoakin pääsuutinta ja katsoisin miten kulkee erilaisilla ennakoilla ja jakajilla... Lisäilmahan tulee sitten kierroksilla mukaan, vakio konehan kiertää se mitä se kiertää joten tuon vaikutusta en osaa sanoa? Omasta mielestäni ei vaikuttane hirveästi? Toisaalta rikas seoshan tuo lisävääntöä ja lisäilmalla tuota saa sitten kierroksilla korjattua, kokeilemalla selvinnee? Edited April 17, 2014 by NO H2O Quote
Guest Toheltaja Posted April 17, 2014 Posted April 17, 2014 tää kosla menee eläkeläisrouvalle kesäautoks, joten ei haeta ihan viimeisiä hepoja, pitääpä kaivaa varastosta noi isommat ja koittaa oisko tasaisempi hyssytellä maantiellä Quote
NO H2O Posted April 17, 2014 Posted April 17, 2014 No niin... Noilla tiedoilla ehdottomasti nuo suuttimet koneeseen, luultavasti piisaa rouvan ajoihin ;-) Quote
vwagen Posted April 18, 2014 Posted April 18, 2014 Tuo 31 PICT on täysin erityyppinen kaasutin kuin 30 PICT eli sen suuttia ei kannata pitää vertailukohtana. 125/125 suutinyhdistelmä viittaisi siihen että kyseessä on 1300 kaasutin jossa ei ole tehokäyntirikastusta,kaikissa 1500/1600 30PICT-2 kaasuttimissa se on ja silloin suuttimetkin erikokoisia,onko varaosanumeroliuska paikallaan tai löytyyko kiinnityslaipan sivusta muutosnumero? Quote
hpa Posted April 20, 2014 Posted April 20, 2014 (edited) Tuon takaa toisesta viestistä pitäisi löytyä taulukko kaasuttimista suutimineen ja niihin sitten myös kuuluvista jakajista http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=526933 Modification State Number on se kaasuttimen kiinityslaipassa oleva numero. Taitaa olla NSA:n miehiä, kun käyttää Wordia Edited April 20, 2014 by hpa Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.