Guest Mika Raussi Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Trafin sivuilta löyty tarpeellista tietoa autoharrastajille: http://www.trafi.fi/filebank/a/1325147177/fb255e8a940b3d31568ff10e5f4806b2/4760-Soveltamisohjeita_liikenneministerion_paatokseen_auton_rakenteen_muuttamisesa.pdf Quote Link to comment
Lasse Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Koska kyse on ohjeesta, miks se pitää olla kirjoitettu kuin lakiteksti... ai niin copy edit paste, kun en muuta osaa. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 No on toi sentään ihan pikkusen selkeempi kuin lakiteksti. Ei kuitenkaan niin selvä ja yksiselitteinen kun mitä standardit on. Ainakin SFS-standardit on pirun selkeitä ja niissä on kuviakin asiaa selventämään Quote Link to comment
Racing Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Paljonkos on poikkeusluvalla leimatun moottorin "porausvara",sovelletaanko 10% sääntöä? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Mie oon käsittäny asian niin, että poikkeusluvalla leimattua moottoria ei saa muuttaa. En kyllä nyt ihan muista missä niin sanottais, mutta tämmönen mielikuva on jääny Quote Link to comment
Racing Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 (edited) Ennen 1998 luvilla leimattuja saa muuttaa perinteisin virityskeinoin ellei ole luvassa rajoitettu,mutta sen jälkeisiä ei ollenkaan. Säännöt muuttunut siinä vaihteessa, Mutta kaiketi niissäkin nyt kunnostusvaraa on ettei kone tule laittomaksi millin porauksella,siitä ei ole mitään mainintaa D:) Tosin ihan sama ;-) Edited May 10, 2014 by Racing Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.