Guest freducom Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Mikä on paras tapa puhdistaa moottori alta ja sivuilta ulkoa? Moottori on jo irroitettu koneesta. Olen poltellut osaa vanhasta öljystä, koittanut eri liuotinaineita, paineilmaa jne. Mikä on paras ja nopein tapa putsata paskanen kone joka kolosta? Quote Link to comment
sleepercooler Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Itse olen muutaman rätkän moottorin puhaltanut soodalla puhtaaksi paskasta, puhtaaksi tullut, mutta auton moottoriin en ole vielä kokeillut, mosa kiinni telineeseen ja pystyy putsaamaan joka kohdan, vaatii tietysti noi vehkeet!! Meinaan oman moottorin puhaltaa soodalla, tosin puran ensin. Tai sit huvää liukkaria sumattamalla, antaa vaikuttaa ja painepesurilla perään, joutuu kyllä toistaa useampaan kertaan Quote Link to comment
Tutkija Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Liuotin ja kuumavesipesuri mistä tulee oikeesti yli 90C vettä... Quote Link to comment
Tanhis Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 Liuotin ja kuumavesipesuri mistä tulee oikeesti yli 90C vettä...Esim kyseisellä tavalla putsatusta lootasta. tuossa oli siis sellainen tasainen öljy /hiekkakerros pinnassa. Quote Link to comment
Kape77 Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 Mulla oli keväällä kone irti ja keksin viimehetkessä pestä sen. Tietenkään ei ollu siihen hätään käsillä mitään pesuainetta. Turvauduin vanhaan kunnon tärpättiä pensseliin ja sutimalla kaikki kolot puhtaaks. Painepesurilla perään ja puhdas tuli. Quote Link to comment
Recommended Posts