Stidi Posted July 16, 2014 Share Posted July 16, 2014 Porvoon harrastajat hoi! Moottori newbie tarvitsee apuja. Vaihdoin uuden akun kuplaan ja nyt ei startatessa edes lupaa. Laturi huollettu kuukausi sitten joten mun logiikalla ainut vika paikka ite startissa. Lähtee vetämällä käyntiin. Mä en näistä tajua, osaisko joku auttaa/vilkasta itä Uudellamaalla? Quote Link to comment
Tanhis Posted July 16, 2014 Share Posted July 16, 2014 Jos auto starttasi ennen akun vaihtoa niin tarkista että akun kengät ovat kunnolla kiinni ja puhtaat. Sitt en voisi kurkata startilta että pieni apico liitin on puhdas. Quote Link to comment
Stidi Posted July 17, 2014 Author Share Posted July 17, 2014 Starttasi ennen akun vaihtoa,mutta huonosti. Lähti ekalla käyntiin,mutta jos sammutti ja yritti uudestaan niin ei jaksanut. Nyt akun vaihdon jälkeen ei jaksa pyörittää ollenkaan. Quote Link to comment
pko Posted July 17, 2014 Share Posted July 17, 2014 Akku voi olla sökö,itselläni kävi niin meni takuuna uuteen.Jos on pyörittänyt huonosti jo aikaisemminkin,niin pusla johon startin akseli menee,on kaput.Laittaa silloin oikariin startin,kun starttaa. Uusi pusla vanhan tilalle ja startin puhdistus niin ainakin se ongelma häviää. Quote Link to comment
Kujis Posted July 17, 2014 Share Posted July 17, 2014 Sekin voi auttaa kun putsaa startinpäästä 20 vuoden hapettumat johdoista. Quote Link to comment
Stidi Posted July 17, 2014 Author Share Posted July 17, 2014 Kiitos kaikille vinkeistä, vielä vaan puuttuisi se tekijä mies. Itselle tekniikka täysin uutta ja ihmeellistä, ei ihan itse osaa. Quote Link to comment
Recommended Posts