Guest Raggare Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 aenaki 4" kavennettuu on käytetty tolppien kanssa. sellasten ohkasten lattojen Quote Link to comment
-tipi- Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Liekkö tää se nuolenpiä: Pakosti pitää siirtää iskarinyläpäätä ulospäin jos ottaa 2" puoleltaan kapeemmaks, eikä halua koria silpoa: Quote Link to comment
Guest Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 eikös se akseli putkien hitsaus oo laitonta,eli jos sellasen kans karauttaa kolarin ja selvii et sitä on hitsailtu olkoon hyvin tai huonosti niin joka tapauksessa korvausvelvollinen???kysyn kun en oo varma mut sen käsityksen oon saanu akselin hitsailusta.ja muutenkin tukivarsien hitsaamisesta. tuli ny vaa mieleen Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 mites mutterin hitsuu sisäloksuun, ei ois kovakaan silpominen Quote Link to comment
-tipi- Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Iskarin pulttaus sisäloksuun on yks optio, mutta silloin koriin joutuu koskemaan. Mikko412: kaikki harrasteautothan et ole tieliikennekäytössä, sillon saa tehä mitä haluaa. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 c'moon tipi, pussihousut nurkkaan Quote Link to comment
-tipi- Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Mutku mutku, raggare, on massatkin pohjassa... Quote Link to comment
Guest Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 tipi. kaikki autothan ei tieliikenne käytössä. mulla ei oo sitä vastaan mitään mitä kukin tekee ja miten kunhan totesin mitä oon kuullu ja kyselly. eli siitä vaan aksiloita hitsailemaan ja kaventelemaan. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 http://www.btinternet.com/~aircooled/wo ... beam-1.jpg ton kuvan perusteella toi iskarin kiinnityspinta ois joku 4.7cm? mites jos siihen laittas koppaan kii sellasen L mallisen kappaleen ja pallonivel iskarin missä o toi yläpää eritavalla kii. tosin helpompi ois vaan se mutteri jos nyt välttämättä ne iskarit haluaa O_o Quote Link to comment
Guest Jussi.R. Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 Mitenkäs noissa kavennetuissa akseleissa on toteutettu ohjauksen "rajoitus" ? Muutamissa kuvissa vaikuttaa että se on kokonaan jätetty pois? Luulisi että ~ 4" kavennuksella se rajoitin rauta siihen akselille vielä mahtuu. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 sit ku rohisee ni kääntää vähemmän? :D Fat-Chick-Franz aka Beam King sanoo myös että: Yes, cut it off and throw it away. x) Quote Link to comment
Sakke Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 ei mullakaan muuta rajotinta oo ku toi et ei käännä ihan rohisemaan asti. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.