vw54 Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 onko joku keksinyt pätevän patentin, milä saa katkenneen venttiilijousen vaihdettua koneen ollessa paikoilaan. Paineilmaa yms. ei ole käytettävissä, millä voisi venttiiliä yrittää pitää kiinni. Quote
NO H2O Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Tulppa irti, paksu naru palotilaan ja kieputus yläkolokohtaan... Huom! Muista poistaa naru ennen käynnistystä ;-) 2 Quote
vw54 Posted September 9, 2014 Author Posted September 9, 2014 kiitti hyvä neuvo. Suosituksia venttiilijousille otetaan vastaan , lähinnä kestävyyttä ajatellen. 1.9 kone miedolla nokalla ja ei kierrätetä kuin satunnaisesti isommille luvuille Quote
P_Valtonen Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 (edited) Ittellä näistä hyvää kokemusta: Vakiovenat, mietonokka (n.290ast n.10mm) ja vaihtovalo alle 5000 http://aircooled.fi/tuote/2069/venttiilijousi-vakio-t123-6591277 Jos taas isommat venat & tiukempi nokka & rpm pari tonnia lisää, niin sitten KK-kaupan sinkut Edited September 16, 2014 by P_Valtonen Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.