Guest hc_hirvonen Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 (edited) Eli miten lähtee -73 vuosmallin kuplasta ratti irti? EDIT. Ratti saatu irti. Mutta miten ja kumpaan suuntaan lähtee rattiakseli pois? Edited December 15, 2014 by hc_hirvonen Quote Link to comment
Tanhis Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Sisällepäin ne yleensä lähtee Quote Link to comment
Guest hc_hirvonen Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Pitääpä tutkailla asiaa seuraavan kerran kun tallille eksyy Quote Link to comment
Guest hc_hirvonen Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Pitääpä tutkailla asiaa seuraavan kerran kun tallille eksyy Quote Link to comment
Guest hc_hirvonen Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Pitääpä tutkailla asiaa seuraavan kerran kun tallille eksyy Quote Link to comment
WescuM Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Kyseessähän on kokoonpainuva akseli, eihän se mahdu sisäkautta. 1 Quote Link to comment
Jorrma Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Kyllä mäkin oon sisään vetäny vaik miten painus kasaan. Quote Link to comment
Henkar Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 (edited) Ainenkin meidän -74:ssa rattiakseli lähti tavaratilaan päin oliko ratin ja sokan jälkeen ja rattiputki sisälle katkopulttien irroituksen jälkeen (piti mutterit hitsata). Tarkennuksena vielä että ongelmana että olisi akseli lähtenyt sisälle oli kokoontaittuvan osan laipan hitsaussaumat jotka eivät siis mahtuneet läpi siitä putkenpätkästä mikä on läpi ohjaamon etupellistä. Lie tämä putkenpätkä sitten irrotettavissa? Edited December 18, 2014 by Henkar Quote Link to comment
Henkar Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 (edited) Tähän kyllä nyt korjattava kun tallilla pällistelin rattiakselia että Tanhis ja Jorrma oli oikeassa. Akseli lähtee sisälle päin ja melko varmasti vieläpä helpommin kuin eteenpäin. Kokoonpainuvan osan perässä oli meillä rautalätkä (kuvassa numero 1) estämässä ilmeisesti akselin työntymistä koppiin päin pahassa tilanteessa. Lätkästä piti oikaista kokoon painuvan osan väliin väännetyt "käpälät" minkä jälkeen lätkän sai irti ja akseli mahtuu menemään korissa olevan putken läpi. Edited January 6, 2015 by Henkar 1 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.