Guest Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Onko tietoa mistä sais kunnon kokoisia rosterisia vaimentimia, motonetissä oli ennen mut eipä enään valikoimissa. Hakusessa olisi 3" tai 4" rööri, pitäis lähtee alta satasen... Ei tarvitse olla martelius tai remus vaan ihan perus bing bong laatu Quote Link to comment
-tipi- Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Varaosamaailmassa on useita erilaisia edullisia rosteripönttöjä, tiedä onko nuin isoja... Quote Link to comment
Guest Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Thanks tipi, kävin-näin-ostin niin helppoa se oli !!! Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 johan on mankit nykyää isolla koneella, sillon ku minä olin nuori ja laittelin zyndappii viriputkee... Quote Link to comment
Guest Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Se on sitä ameriikan tyyliä, kaik on niin kovin suurta Quote Link to comment
mikan Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 Tuleeko se koko mankin kone sinne vaimentimen sisään? t. Mika, ex-apinamies Quote Link to comment
Guest Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 mulla on ylimääräisenä kaksi noita motonetin rosterivaimenninta ovaalilla isolla ulostulolla ja 2.5" sisääntulolla. Ei ole ikinä olleet autossa kiinni ja hinta on 100€ pari. Hitsattu kiinnikerauta muuten kuten ostaessa. Mika 0505932142 Quote Link to comment
Recommended Posts