Popout tuulilasi rakenteilla

Asiaa sivuten eikös noita popout tuulilaseja saanut kuplaan juuri tuona juniksen "safari-ikkuna" mallina jostain jenkkilän puodista?

Tais olla VW Trends lehdessä esittelyssä aikoinaan callookeri jossa oli tuon USA pajan popout tuulilasi - muistaako kukaan firmaa?

Guest Raggare

joku wanhus muistelee:

"there used to be several conpanies doing them in the late 80s. the most were crap. there was one good line out of canada. i forget the name. i had one in my 58 in 88. i think i paid 5-600 for it back then, but the quality was there. all the issues and worries that have been brought up here and on the samba about them were addressed and right on these(weak hinge points and such)."

Eiköstä nää mee niin että ne mitä on auton käyttöönottohetkellä säädetty auton rakenteesta pätee edelleen ja jos rakenteita muutetaan se menee nykysen auton rakenteen muuttamista koskevan lain mukaan.

Eikös 70-luvulla muka ollu vielä kerroslasit pakollisia autoissa?

Mutta siis muuten hienon näkönen projekti Sepolla, toivottavasti liikkuu kesällä :)