Guest Tommi Ahonen Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Otin kuplan tänään ajoon parin viikon pakkastauon jälkeen. Koneen lämmettyä otin ns kirkonsuoralla pienen kiihdytys kokeen. Kakkosella ja kolmosella kitkakummi ei saanut pitoa jäätyneestä tienpinnasta. Vauhdin hurman katkaisi joku mies jonka laikassa luki että poliisi. 67km/h oli tulos 40 alueella. Todistukseksi sain hieman toiselle sadalle ylettyvän sakkolapun, kun oli se turvavyökin siinä unohtunut. Sakon määrää pudotti 2 huollettavaa lasta ja vaimo äitiyslomalla. ----elämä on----- Quote Link to comment
Racing Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Otan osaa... Kyllä mua kans vitutti saada vuosi sitten ylinopeussakot litran koneella olevalla fiestalla ;-) Tosin tuolloin asiakkaita tuntui riittävän neljä autoa kerralla letkasta tiensivuun jne. ja tutkamies oli puskassa näkymättömissä. Quote Link to comment
Guest veewee Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 olisit kiistänyt ja vedonnut tilapäiseen mielenhäiriöön :) Quote Link to comment
Guest Tommi Ahonen Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Sillä hetkellä ei juuri ees vituttanut, oli vaan hyvät fiilikset kun auto toimi kuin ajatus. Nyt illanmittaan on vähän alkanut ketuttaan, vallankin kun lueskelee tota myyntipalstaa ja näkee mitä sillä rahalla ois saanut ostettua. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 No menee ne kaikki rahat kuitenkin ja joka tapauksessa. Ja hyväntekeväisyyteenhän nekin rahat nyt meni. Quote Link to comment
Guest tompelo Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 no saapahan poliisi jostain rahaa. nehän kärvistelee kokoajan määräraha pulassa.. kyllähän tuollakin summalla tankataan pari mondeoo ....( taitaa vain mennä valtion pohjattomaan kassaan..) Quote Link to comment
Fileas Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Onneksi mulla ei ole turvavöitä :P Quote Link to comment
Guest Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Tuskin se rahat sinisille hemmoille jää, ja työtähän ne tekee, ja turha siitä on marista jos sakkoja saa, harvemmin ne ilman syytä niitä kirjoittelee... Vaikka harmitti itseänikin männä kesänä pieni pikavoitto, vaikkakin oikein se mulle oli... joo ja edellisestä sellaisesta olikin jo kyllä reilu 10 vuotta, eli pieni muistutus olikin paikallaan liikennesäännöistä ja muiden(kin) turvallisuuden takaamisesta ;o) Quote Link to comment
Guest Tommi Ahonen Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Ja kuka on marissu? Mielestäni kerroin vain kuinka kävi. Quote Link to comment
Ketsa Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Ja kuka on marissu? Aasin jeesustelu kuulostaa vahvasti marinalta. Quote Link to comment
Guest ManuOtus Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 vain pahemmasta rikkeestä rankaistaan? onko näin? jostain olen kuullut, liekkö mutua??? Quote Link to comment
Recommended Posts