Jump to content

Kuplan penkkien verhoilun kaavat


Recommended Posts

Niin että löytysköhän kaavoja verhoiluun niin vois etukäteen pyöräyttää uudet päälliset?

En tiedä onko vuosimalli eroja mutta hakusessa olisi '70 valmistettuun autoon nuo. Eikä ole niskatukia jos sillä on joku merkitys?

Etu- ja takapenkkien molempien niin ois oikein bueno.

Link to comment

Ei vastaa varsinaiseen kysymykseen mutta Ihan nyt tälläinen pikku huomio että valmiita päällissarjoja alkaa saamaan jo miltei materiaalihinnoin eli kannattaa tutkia valikoima ennen kun rupeaa ompelemaan.

 

Esim hinnat alkaen sileä vinyyli etu ja takapenkki verhoilu 139€.

Link to comment

Ei vastaa varsinaiseen kysymykseen mutta Ihan nyt tälläinen pikku huomio että valmiita päällissarjoja alkaa saamaan jo miltei materiaalihinnoin eli kannattaa tutkia valikoima ennen kun rupeaa ompelemaan.

 

Esim hinnat alkaen sileä vinyyli etu ja takapenkki verhoilu 139€.

Mulla on yksien toisien penkkien verhoilusta ylijäämää niin siksi ajattelin tehdä itse.

  • Like 1
Link to comment

Tee kaavat itse paperille, saumavaraksi 1cm niin saat juuri sopivat pääliset omaan autoosi. Tukevilla nuppineuloilla voit kiinnittää paperin istuimeen ja selkänojaan , sitten siitä saa piirrettyä mallin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...