jake1986 Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 Olisko joku kenellä tietoa miten irtoaa ehjänä palliksen rattipylvään muovit irti niin olis ihan kiva jos viitsisit hieman kertoa nimittäin yritin tossa jonain päivänä mutta eipä ne lähtenyt aukeamaan. Lähinnä virtalukon kohdalta oli tiukan oloinen ja muutenkin oli vähän sellainen että ei oikein tahtonut irrota enkä viitsinyt väkisinkään niitä irroittaa kun hajoavat kuitenkin jos väkisin vääntää!! Vilkunviiksi pitäis kuitenkin vaihtaa kun ei palauta jos vilkku päällä kun ratista kääntelee, muuten nostamalla kyllä palautuu joten noi muovit pitäisi saada pois tieltä ennenkuin saan viiksen pois. Sitten toinen kysymys, ajelin tänään autolla ja vilkut hävisivät kokonaan eli oikean puolen vilkku ensin rupesi ääntelemään eikä vilkkunut ja sitten hävisi myös vasemman puolen vilkut eli voiko toi vilkun viiksi lyödä jotenkin maihin että tulee ns. oikosulku vai mikäs voi olla vikana, kenties vilkkurele? Onko jollain ollut samoja ongelmia vilkkujen kanssa? Auto pitäis saada viimeistään ennen biffiä kuntoon joten tietoa olis kiva saada piakkoin! ;) Quote Link to comment
GT78 Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 Tarkista tuleeko virtaa vilkulle kun vilkku päällä. Siitä sitte matkustaa takaspäin vilkkurele o helppo vaihtaa uuteen varmuude vuoks ei maksa paljoa ja siinä kun puuhailet niin sulaketaululta katot myös tuleeko sinne virtaa vilkku päällä. Voiko toi muusta ku viiksestä, sulakkeesta tai releestä johtua? Maita jos ei saa niin varmaan sekin mut mun veikkaus olis rele vaihtoo, sulakkeet tsekkaus ja hapettumat veke, sitte kattelee mihin se sähkö jää... Quote Link to comment
boxer Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Tänään harjoiteltiin EHJÄNÄ irrottamista yhdessä Quote Link to comment
GT78 Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Se o hyvä et o harrastuksii, vähä niinko partio, et oppii uusii taitoi. Mulla ku o vaa toi rannemomentti (käännetää nii kaua et sanoo naks, sit takas neljänneskierros) ja sit toi lahjakkuus rikkoa se vaikka se ennen toimikin hyvin niin en oo paljoo lesoillut harrastuksillani :) Quote Link to comment
jake1986 Posted July 15, 2015 Author Share Posted July 15, 2015 Tänään harjoiteltiin EHJÄNÄ irrottamista yhdessä Onneksi boxer´illa oli irrallaan yksi rattiputki josta näki millai kyseiset muovit oli kiinni elikkäs homma lähti niin että ensin ratti pois ja sitten se virtalukon pultti auki sitten rattiakselin tuen ruuvit auki jotta rattiakseli pääsee hieman taittumaan taaksepäin ja sen jälkeen koko viiksipaketti rattipylvään muoveineen pois ja sitten ei muutakuin purkaa ne muovit (olivat kahdella ruuvilla pohjasta kiinni) ja sen jälkeen viiksen vaihto uuteen sekä kasaus. Vaihdoin myös uuden vilkkureleen varmuuden vuoksi kun poltti sulakkeita ennen tuon vilkkuviiksen vaihtoa! Nyt toimii hienosti ja vilkkukin palautuu normaalisti ettei tarvi kädellä nostaa/laskea vipua! =) Quote Link to comment
Tanhis Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Onneksi näissä vehkeissä on vielä ruuveilla pääsääntöisesti kasassa eikä kaikenmaailman klipsuilla ja kiilaliitoksilla kuten nykyautoissa. Pointtina siis se että ilman väkivaltaa pitäisi kaikki saada purettua. Quote Link to comment
GT78 Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Joo nykypeleissä sen vähän mitä olen purkanut saa rikki romut aivan sekunnin sadasosissa, 59 kuppelissa tai 71 palliksessa ei ole sitä vaivaa... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.