Jump to content

Solex 32 pdsit-2 vw typ 3 tuplat suuttimet ja säädöt


Recommended Posts

Terve. Onko kellään tietoa minkä kokoiset suuttimet noissa kolkin kaasuttimissa pitäs olla vuoden 1968 mallissa missä on 2 reikä kannet? Nyt kun tuo uusin rojekti alkaa olla muuten nipussa, niin ihmetyttää vanhan moottorin kaasuttimien suuttimet. Vanha kone kun oli niinkin ihmeellisesti koottu, että toisella puolella oli 1 reikä kansi ja toisella puolella 2 -reikäkansi. Kaasareissa suuttimet ylä 120 ja ala 127,5 tämä 1 reikäsen puolella ja 2 reikäsen puolella ylä 155 ja ala 130. Mitäköhän ne pitäs olla? Yritin kyl googletella mut jos jollain faktaa

Edited by lasse haukkavuori
Link to comment

Nyt on hyviä taulukoita. Kiitos. Eli nyt siinä on automaatin kaasarit tai suuttimet . Miksi vasemmassa ja oikeassa on eri kokoisia noissa 1.6 moottoreissa? Mulla pitäisi olla sitten vasemmassa 132,5 , 150 ja oikeassa 130, 120 hmm. Yhet ylimääräiset kaasarit oli ja niissä oli noi 130 , 240 eli 1500 versio. Ja tossa WescuM lähettämässä linkissä erotellaan vielä farmari 140 , 127,5 ja oli pakko avata omasta farkusta ja näin siellä myös oli

Link to comment

Tämä nyt on ihan mutuilua mutta öljyjäähdyttimen puolellehan tuossa isompaa pääsuutinta ja ilmakorjausta tarjotaan eli kait se voisi vaikuttaa samalla tavalla muidenkin kaasareiden kanssa mutta tämä on siis tosiaan täysin arvailua.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...