lasse haukkavuori Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 (edited) Terve. Onko kellään tietoa minkä kokoiset suuttimet noissa kolkin kaasuttimissa pitäs olla vuoden 1968 mallissa missä on 2 reikä kannet? Nyt kun tuo uusin rojekti alkaa olla muuten nipussa, niin ihmetyttää vanhan moottorin kaasuttimien suuttimet. Vanha kone kun oli niinkin ihmeellisesti koottu, että toisella puolella oli 1 reikä kansi ja toisella puolella 2 -reikäkansi. Kaasareissa suuttimet ylä 120 ja ala 127,5 tämä 1 reikäsen puolella ja 2 reikäsen puolella ylä 155 ja ala 130. Mitäköhän ne pitäs olla? Yritin kyl googletella mut jos jollain faktaa Edited July 23, 2015 by lasse haukkavuori Quote Link to comment
WescuM Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Olisikohan tuosta apuja: http://www.ruddies-berlin.de/34PDSITvw.htm Quote Link to comment
lasse haukkavuori Posted July 23, 2015 Author Share Posted July 23, 2015 Voipi jotain olla kyllä Quote Link to comment
Tanhis Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/1969withoutguesswork.php Sivu 48 Quote Link to comment
lasse haukkavuori Posted July 24, 2015 Author Share Posted July 24, 2015 Nyt on hyviä taulukoita. Kiitos. Eli nyt siinä on automaatin kaasarit tai suuttimet . Miksi vasemmassa ja oikeassa on eri kokoisia noissa 1.6 moottoreissa? Mulla pitäisi olla sitten vasemmassa 132,5 , 150 ja oikeassa 130, 120 hmm. Yhet ylimääräiset kaasarit oli ja niissä oli noi 130 , 240 eli 1500 versio. Ja tossa WescuM lähettämässä linkissä erotellaan vielä farmari 140 , 127,5 ja oli pakko avata omasta farkusta ja näin siellä myös oli Quote Link to comment
Tanhis Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Oliskohan tällä tekemistä jotain jäähdytyksen kompensoinnin kanssa tms eli seoksilla säädetään lämpenemistä. Quote Link to comment
Tanhis Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Niin ja jos tarvitse säätö tai synkkausohjeita niin nekin löytyisi helposti enlanninkielisinä. Quote Link to comment
lasse haukkavuori Posted July 24, 2015 Author Share Posted July 24, 2015 Juu ne löysin Quote Link to comment
-ST- Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Tuli heti mieleen kun Tanhis mainitsi tuosta jäähdytysasiasta, että pitäisikö tähän settiin laittaa suuttimet samalla suhteella: http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/17172-empi-epc-34/ Nyt samat molemmin puolin 130/150. Quote Link to comment
Tanhis Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Tämä nyt on ihan mutuilua mutta öljyjäähdyttimen puolellehan tuossa isompaa pääsuutinta ja ilmakorjausta tarjotaan eli kait se voisi vaikuttaa samalla tavalla muidenkin kaasareiden kanssa mutta tämä on siis tosiaan täysin arvailua. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.