Sakke Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 mites noissa seosruuveissa meni se säätö,olikos se et kiinnipäin ku vääntää ni menee laihemmalle vai? Quote Link to comment
Sakke Posted March 6, 2006 Author Share Posted March 6, 2006 jeba,eiku huomena kaasukoneeseen kii ja säätämään :D Quote Link to comment
Sakke Posted March 7, 2006 Author Share Posted March 7, 2006 hoocee 320, co 3.20% eli läpi männöö nii että heilahtaa noitten puolesta :D kenties torstaina konttuurille? Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 ihan mielenkiinnosta kysyisin, millanen nokka sun koneessa, samoin mikä oli sytkäennakko mittauskierroksilla jne.... sen avulla suhteuttaisin noit pakokaasuarvoja:) Quote Link to comment
Sakke Posted March 7, 2006 Author Share Posted March 7, 2006 ihan mielelläni kertoisin jos tietäsin :D paljastetaan nyt sen verran et auto ei oo volkkari.boxeri kuiteski,tilavuutta 1.5l ja hebosia about 95. Quote Link to comment
Sakke Posted March 7, 2006 Author Share Posted March 7, 2006 eiku joo, sytkäennakko o 8 astetta ja 850rpm Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 jeps, auto se alfakin on. jos toi olis ollu viritetty aircooled virinokalla, niin siinä mielessä noit specsejä kyselin. Quote Link to comment
Sakke Posted March 7, 2006 Author Share Posted March 7, 2006 emmiä tota viritteleen ala ku nurkissa o toi 1.7 16V motorikin jo valmiina.Niin ja tiedoks et tossa o 2 nokkaa.Eli nokka per kansi.Ei pysty ilmanokkaa pahemmin käyttää apuna virittelyssä :D Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 juu, ei muuta kuin hanaa ja lakua asfalttiin:) Quote Link to comment
Sakke Posted March 7, 2006 Author Share Posted March 7, 2006 ei kehtaa ku kuluu 4 ratasta aina kerralla :D Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.