sami55 Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Saanut kai osumaa ja on soikea. Jarrukilpi vaihtoon, poraamaan millin suuremmaks vai jyrsimään soikeaa osaa pois. Ja mites kun se lukitusklipsi on poikki. Laitetaanko uus hitsaamalla? Quote Link to comment
Tanhis Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Sanoisin että uusi kilpi on helpoin vaihtaa. Klipsi laitetaan lyömällä ja pistepuikolla lukitus. Jos koneistaa soikean reijän ylikokoon niin mistäs saat ylikokoisen tähtimutterin. 1 Quote Link to comment
-tipi- Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Holkilla Tanhis, holkilla. Tuskinpa ne säädöt muuttuu vaikkei noita klipsejä oiskaan. Mut eiks ne oo pistehitsillä yleensä? Quote Link to comment
Tanhis Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Holkilla Tanhis, holkilla. Tuskinpa ne säädöt muuttuu vaikkei noita klipsejä oiskaan. Mut eiks ne oo pistehitsillä yleensä? Eihän niissä nyt millekkään holkille ole materiaalia porailla/kalvailla ylikokoon vaikka aika vahva tuo palikka onkin. Quote Link to comment
sami55 Posted November 23, 2015 Author Share Posted November 23, 2015 (edited) Ajattelin vielä kokeilla jyrsiä jollain linttaantunutta kohtaa auki. Kunhan mahtuu pyörimään. Eihän se sieltä poiskaan pääse, kun jarrut on säädetty oikein. Edellinen omistaja on oikein puhaltanut ja maalannut kilvet, joten ei viitsis heittää roskiinkaan... Edited November 23, 2015 by sami55 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.