Jump to content

Recommended Posts

Noniin tietäjät auttakaahan näiden mun ajatusten kanssa. Auto johon mietin on swingi perällä ja pallonivel keulalla.

Eteen tulee ilmaiskarit limebugilta varmaankin kun on aika edulliset.

 

Eli täytyykö edessä ja takana ottaa jouset pois? Miten edessä saa sitten tukivarret pysymään paikallaan? Oon jotain tankoja mitä laitetaan tilalle nähny mutta maksaa rahaa ja voisi kaiketi toteuttaa halvemmallakin?

Tässä yhteen linkki

Taakse pitää kehittää joku systeemi koska kaikki mitä on myynnissä on kauhean kalliita. Alla vähän mietteitä jos kopioisi jonkun kaupallisen ja tekisi itse.

Airkewledin ratkaisua kun vertasin limebugin versioon niin se vaikutti paljon paremmalta tosin limebugilla tulisi tuo vaihdelaatikon lisätuki.

 

Eli kun tuo swingi perä pitää jollain tehdä niin onko laillista ja meneekö tavallisella muutoskatsastuksella jos tekee itse samanlaisen kuin airkewled ja käyttää rasvattavia uniballeja?

 

Tässä airkewledin versio

1104481.jpg

 

Tässä vielä toinen pää hitsataan ylhäältä vaihdelaatikon niihin rungon sarviin ja toinen iskarin siihen ylätorniin mihin kori kiinnittyy pultilla.

 

Tässä limebugin versio videona kunhan laittaa heti äänet pois kun on niin kauhea musa tuossa

https://www.youtube.com/watch?v=B0IjrIlvM8Y

 

Nyt sitten kuvia sun muuta tulemaan miten ton voisi toteuttaa ja faktatietoa muutoskatsastuksista ja mitä otteeseen merkattiin.

Edited by Soukka
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...