UltraVW Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Elikkäs ongelma seuraava puhallinkotelo tärisee kuin mikäkin kun puhallin taristää puhallinkoppaa. Toki vain isoilla kiekolla eli yli 3000rpm . Puhallin on kiinni kunnolla sekä koppa. Onko niin että puhallin ei ole tasapainossa vai voiko laturissa olla vikaa? Tämä ilmiö tuli laturin vaihdon jälkeen, laturi on kiinni kunnolla! Onko mitään tehtävissä. Tiedän että myydään hitsattuja sekä painotettuja puhaltimia mutta nekään eivät kuulemma ole kaikki tasapainossa? Onko kellään kokemuksia toimivista painotettuista puhaltimista tai ideoita mitä tehdä? Quote
Guest Soukka Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Siellä voi olla liikaa shimmejä laturin ja ropellin välissä. Tai liian vähän. Quote
UltraVW Posted February 3, 2016 Author Posted February 3, 2016 Samat shimmit laitoin kun edellisen laturinkin kanssa? Miten tämän pystyy testaamaan että on oikea määrä? Quote
Guest a-p Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Itse tarkastaisin laturin laakerit, jos vika tuli laturin vaihdon jälkeen heti. Quote
metake Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Samat shimmit laitoin kun edellisen laturinkin kanssa? Miten tämän pystyy testaamaan että on oikea määrä? Puhallinpyörän ja laturin kiinnityspellin välinen rako kuuluu olla 1,8 mm Quote
UltraVW Posted February 3, 2016 Author Posted February 3, 2016 Puhallinpyörän ja laturin kiinnityspellin välinen rako kuuluu olla 1,8 mm Ok, kiitos tiedosta, tarkistetaan sekin Quote
P_Valtonen Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 Alkuperästen osien kanssa ei ole ollu ongelmia. Sen sijaan kiinan laturien kanssa useampaakin murhetta painotuksien kanssa.... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.