Ropek Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 Moro. Eli moottori käynnistyy avaimesta ihan normaalisti, pyörii noin 10s normaalisti, jonka jälkeen lyö kierrokset tappiin ja sitten sammuu. Lähtee heti uudestaan avaimesta ja sama homma. Pysyy kyllä käynnissä, kun pumppaa kaasua mutta kierrokset nousee heti täysille. Kone on 1300 2-reikä kansilla ja siihen on vaihdettu: virranjakaja (034 alipaine), bensapumppu+bensaputket ja suodatin, kaasutin (30 PICT-1), kaasuvaijeri, lataussäädin, ilmanputsari, lataussäädin, tulpat, bensat ja öljyt. Kaikki nuo on siis täysin uusia. Puola ja laturi on otettu toimivana vanhasta koneesta. Venttiilivälykset tsekattu, kaasari on perussäädössä, virranjakaja katsottu kohilleen, tulpille tulee kipinä ja besaa tulee kaasarista. Nyt on oma taito ja rahat lopussa, joten vinkkejä ja ehdotuksia kiitos! Quote Link to comment
Tanhis Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 (edited) Tulviiko kaasari? Itsellä tuli tälläinen ryntäysongelma joskus kaasarin vuotavasta neulaventtiilistä joka katkaisee bensansyötön kun kohokammio on täynnä. Edited February 17, 2016 by Tanhis Quote Link to comment
Ropek Posted February 17, 2016 Author Share Posted February 17, 2016 Ei tulvi. Vanha kaasari tulvi, kunnes vaihdoin kohon ja mainitun neulaventtiilin. Ei kuitenkaan auttanut käyntiin, nii ostin täysin uuden kaasarin. Quote Link to comment
multanen Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 Alipainevuoto vois hyvinkin olla, tarkista kaasarin ja imusarjan liitokset. Quote Link to comment
Ropek Posted February 17, 2016 Author Share Posted February 17, 2016 Kaasarin ja imusarjan tiivisteet ja kumit on myös uusia. Mut voi hyvin olla vikaa asennuksessa joten tarkistukseen... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.