Guest Hannuak Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Kumpi, CT vai CP on parempi/harvempi välityksinen laatikko pallikseen, kone nelostyypin 2l. Molemmissa perävälitys 4.57, entäs nelosvaihde? Mitenkäs löytyy laatikoita käytettynä? Hannu Quote Link to comment
Paadre Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 CP:ssä nelonen ilmeisesti 0.93. Mulla on omassa pallossa juurikin tuo lodju ja motarilla ainakin voi ajella sataa ihan helposti eikä tee ees pahaa moottorin kierroksien puolesta. Noiden eroista en osaa sanoa mitään. Yhdistyksen sivuilla oli hyvä taulukko noista laatikoista mutta nyt heikko käydä vakoilemassa niitä kun sivut on hiukan vaiheessa. 1 Quote Link to comment
Guest Hannuak Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Juu, CP nelonen 0,93, CTnelosesta ei tietoa, CT:ssä ollut 40% lukko, toimineeko enää vanhemmiten eikä kesäkäytössä niin väliäkään. Nykyinen CE laatikko huutaa jo 70-80 nopeuksissa sietämättömasti, siksi hakusessa harvempia välityksiä. Hannu Quote Link to comment
P_Valtonen Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Palliksen askissa on 1-2-3-4 välitykset vaihtokelposet kuplan vastaaviin. Miksi ihmeessä porukka ei tee 3/4 rattaista pidempää välitystä kuplan rattaista, mutta jättäs vakio perän? +10v sitten yksi loota seppä katto että neloseksi mahtus vaikka 0,62, mutta sen aikaseen lootapariin tuli abaut 0,7 neloseksi (sorry, en muista tarkasti). Ja kolmonen tuli alkuperästä pidemmäksi, mutta sen välityksestä ei ole mtn hajua. Quote Link to comment
metake Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Juu, CP nelonen 0,93, CTnelosesta ei tietoa CP ja CT on muuten samat askit mutta CT:ssä tosiaan tuo lukko. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.