Guest Posted March 22, 2006 Share Posted March 22, 2006 Minkälainen " paukku " on vakio street eliminaatoreissa 92mm putkilla ja normi mahle männillä 69m iskulla? Eli sitä haen että kannattaako noita lähteä laskemaan ja muotoilemaan vai ovatko jo valmiiksi käyttökelposet? Kyse katukoneesta 40mm tuplilla ja c65 nokalla Quote Link to comment
mikko k Posted March 22, 2006 Share Posted March 22, 2006 Suoraan laatikosta otettuna eliminaattoreillakin voi ajaa jos haluaa, mutta kulkua löytyy vasta kun palotilat/kanavat/venat/seetit/jne. on muotoiltu. Laskemisella tarkoittanet puristussuhteen nostamista? Tietenkin puristussuhde täytyy räätälöidä kohdilleen sun valitsemassa kokoonpanossa. EDIT: Jos oikeasti voimaa haluat, niin unohda eliminaattorilelut ja hanki Super Flo 1 (bukpäkki) tai CB Pervomanssin vastaavat. Ne puunaamalla kuntoon alkaa kulkua löytyä!! Ja loodasta suoraan nekin ovat heikohkot. Quote Link to comment
Guest Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Nii paukulla tarkotan just puristussuhdetta.Minkälaisia puristuksia siviilikoneissa on tapana pitää? Tuskin paljo yli 10?? Quote Link to comment
Racing Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Mulla on C65:sella 9.3-9.5:1 en muista nyt tarkasti. Menee vielä 95 Bensalla mutta enemmänkin ruttua tollanen nokka kärsis 98:lla. Varmaan 10,5:1 huoletta kun palotilat ja muut on oikein tehty vai mitä mikko? Quote Link to comment
Guest koivi Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Mulla on 92mm putkilla/69mm kampi,puristus suhde n.kymmenen ja puoli-yhentoista välillä,en muista nyt ihan tarkkaa.. Kansina on uudet tavalliset kaks reikä kannet,jotka on tallin uumenissa kairailtu jne... Mut eri nokalla ja nurkissa brosollit.Ja hyvin liikkuu!! :D Quote Link to comment
mikko k Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Mulla on C65:sella 9.3-9.5:1 en muista nyt tarkasti. Menee vielä 95 Bensalla mutta enemmänkin ruttua tollanen nokka kärsis 98:lla. Varmaan 10,5:1 huoletta kun palotilat ja muut on oikein tehty vai mitä mikko? Kun palotilat ja kaikki muukin kaasunvaihtoon liittyvä on oikein ja kunnolla tehty, niin 10,5:1 toimii. Joskus laitoin 2,2L koneeseen C65:sen kanssa 11:1 puristuksen. Silloin kaikki pitää olla kunnossa, jos aikoo ajella pitkiä matkoja maantiellä. Kuten tuossa oli kyseessä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.