hanski. Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 turbo koneen teko menossa...mutta mitä eroa noilla on??? osaakos kukaan kertoa??? Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 Dumppi päästää raittiseen ilmaan by pass kierrättää. Jos autossasi on ilmamäärämittarilla oleva ruisku on tuo by pass parempi. Dumpihan on sitten taas hieman enemmän race mutta myös hivenen teini... Quote Link to comment
Guest ¤DumCoP¤ Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 Antaa se ByBassikii hyvän suhauksen ku jättää sen hengittää.. ;) Muuten kai ihan sama kumman laittaa, kuha toinen o.. ;) Quote Link to comment
Guest Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Itse ajattelin alkuun jättää koko venttiilin veke. Megaruiskussa on valmiiks Flat shift-ominaisuus joka rajoittaa aina vaihdettaessa kierrokset -> voi vaihtaa kaasu pohjassa jolloin kaasuläppä ei ikinä sulkeudu -> ei tuu samanlaista vastapainetta ahtimen siipiin. Käytännössä sitten näkee miten toi oikeesti toimii. Tosin hyvä varotoimi toi dumppi kyllä ois vaikkei sitä käytettäiskään.. Quote Link to comment
metake Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Laita sit mielellään säädettävä malli. Muuten voi käydä niin, että maantieajossa kohtuullisilla kierroksilla on riittävästi ahtoa avaamaan dumppi, kun alipaine on samalla suuri. Säädettävällä pääsee eroon tuosta vaivasta helpommin. Quote Link to comment
joksa Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Antaa se ByBassikii hyvän suhauksen ku jättää sen hengittää.. ;) Ja jos se suhinasta on kiinni, niin tälläkin voi asian korjata http://sunamiturbo.com/ Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.