Jump to content

Dump-venttiili vaiko Bypass- venttiili????


Recommended Posts

Guest fgronlun
Posted

Dumppi päästää raittiseen ilmaan by pass kierrättää. Jos autossasi on ilmamäärämittarilla oleva ruisku on tuo by pass parempi.

Dumpihan on sitten taas hieman enemmän race mutta myös hivenen teini...

Guest ¤DumCoP¤
Posted

Antaa se ByBassikii hyvän suhauksen ku jättää sen hengittää.. ;) Muuten kai ihan sama kumman laittaa, kuha toinen o.. ;)

Posted

Itse ajattelin alkuun jättää koko venttiilin veke. Megaruiskussa on valmiiks Flat shift-ominaisuus joka rajoittaa aina vaihdettaessa kierrokset -> voi vaihtaa kaasu pohjassa jolloin kaasuläppä ei ikinä sulkeudu -> ei tuu samanlaista vastapainetta ahtimen siipiin. Käytännössä sitten näkee miten toi oikeesti toimii. Tosin hyvä varotoimi toi dumppi kyllä ois vaikkei sitä käytettäiskään..

Posted

Laita sit mielellään säädettävä malli. Muuten voi käydä niin, että maantieajossa kohtuullisilla kierroksilla on riittävästi ahtoa avaamaan dumppi, kun alipaine on samalla suuri. Säädettävällä pääsee eroon tuosta vaivasta helpommin.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...