Guest Metu2 Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Mitä tarvii jos muuttaa tavalliset oven lasit koko laseiks riittääkö pelkät lasit ja tiivisteet, vai pitääkö rakentaa koko mekanismikin uusiks. Quote Link to comment
nalleolut Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 siihen kuuluu sellainen iso jutska eli menee nostajatkin vissiin vaihtoon.... heh meinaat poistaa tupakka ikkunat... Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 En tiiä vielä riippuu siitä mitä kaikkia rääsää siinä tarvii (tupakki akunaa ei tarvi) ;) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Arvailkaa vaan lisää.. Quote Link to comment
Guest jsavela Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 oon ymmärtänyt, että vanhalla nostimella pärjää. ja miksei pärjäis. Listat ja tiivisteet menee tietty vaihtoon. Ja ovistoppari ei mahdu kokolasin kanssa liikkumaan, joten sen tilalle sellainen calstop-stoppari... (mulla on -73:ssa ovissa erilaiset nostimet. en oo kyllä vielä perehtynyt niihin.) Quote Link to comment
Racing Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 oon ymmärtänyt, että vanhalla nostimella pärjää. ja miksei pärjäis. Listat ja tiivisteet menee tietty vaihtoon. Ja ovistoppari ei mahdu kokolasin kanssa liikkumaan, joten sen tilalle sellainen calstop-stoppari... (mulla on -73:ssa ovissa erilaiset nostimet. en oo kyllä vielä perehtynyt niihin.) Nostajat riippuu tarteeko vuosimallista ja ed.mainittuihin lisäksi "ähtärirauta" pitää sahata oven ikkunaaukosta pois. Siis jäykistepelti. Quote Link to comment
Ketsa Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Fiksumpaa vaihtaa kupla sellaiseksi missä ei ole koko pikkuikkunaa ollutkaan... Quote Link to comment
Guest jsavela Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Lasi ei kai tule kovin helposti sen "ähtäriraudan" ohi... Täytyy muuten laittaa pidempi varsi ikkunaveiviin ;) Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Just elikkä aika helppo nakki.Lasisarja tiivisteineen calstopppari väli karmi pöis,ehkä helpottaa ku näkee sen mekanismin kuha ottaa ovipahvinkin pöis ;) ikkunaveivejä vois kyllä jatkaa tollaset 1/2 metriä ja hitsata se ikkunan nousurako kiinni :) Quote Link to comment
Guest Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Miulle on joskus vaihdettu isot ovilasit ja ihan herkästi toimivat. Uudemmasta mallista nostimet. Alatiivisteitten kiinnityksen kanssa oli vähän ongelmia, eivät meinanneet pysyä kunnolla kiinni, mutta nyt sekin ongelma korjattu! Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Elikkäs käykö 1303s nostimet. Quote Link to comment
Recommended Posts