Guest juse Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Tarve olisi ainakin tuplaventtiilijousien paikkojen kairaamiselle kansiin. Tampereen luottomies Häihälän setä ei lähtenyt tähän. Kuka muu hoitelisi tämän ja muut Pirkanmaalla? Entä Suomen muut vastaavat kansimiehet?? HeMi motors??? Ju?e Quote Link to comment
Guest Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 tammer-diesel, lakalaiva....esim.. mitä 'muut' työt käsittäisivät käytännössä? Quote Link to comment
mikan Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 tammer-diesel, lakalaiva....esim.. mitä 'muut' työt käsittäisivät käytännössä? Tekeekö T-diesel noita? Muistelisin vain että kun alakertaa siellä tasapainotin, niin tuplajousille kairaus ei onnistunut. Teetin sen sitten Hytösen Juhalla Keiteleessä. t. Mika Quote Link to comment
Guest juse Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Joo Tammeri ei houkuta mua muutenkaan... Hytöseltä pitää kysyä, mutta kiireinenhän mies tuppaa kyllä oleen. Se "muuta" vosi olla pikku magiaa kanaville ja palotiloille... J... Quote Link to comment
Racing Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Hyvillä kansisepillä on yleensä monen kuukauden jono ja heidän ei tarvitse mainostaa edes,viidakkorumpu hoitaa sen. Kuten joku on täällä ennenmmin todennut aika karhunpesän tökkimistä väitellä kuka paras jne. Omani teetin paikassa X ja hyvin tyytyväinen olen ja teetän seuraavatkin,mutta en kerro sitä täällä palstalla missä, tietyistä syistä. Quote Link to comment
Guest Keiteleen Kone Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 En minäkään kerro missä omat JM kilpakannet on tehty, mutta suurin osa lukijoista varmaan arvaa paikan ja tekijän. Kannet virtaavat 40 imuventtiilillä ilman imusarjaa 180-190 hp. , mikä tärkeintä virtaukset toimivat jo 2mm. venttiilin avautumisesta alkaen ja virtausmäärä nousee tasaisesti. Kansien tekeminen on "taidetta". Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.