Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Kylmänä ja muutaman kilometrinkin jälkeen toimii ihan hyvästi mut heti kun kone lämpenee; vauhti tippuu tasaseen 100 -> 70.Kaasun painaminen saa aikaan vaan pörinää ja nykimistä eikä jaksa mennä 4, 3 hädintuskin kuuttakymppiä.Ei myöskään käynnisty kunnolla kuumana,kylmänä loistavasti.Sytkä säädetty strobolla.Jenkaa ottaa paikoillaan hyvin kylmänä ja kuumana.Ei ymmärrä... : ) Kone on 1.7 lievä viri ja vakio 34 solexi. Quote Link to comment
nalleolut Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 olisko ryyppy puolella häikkää Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Jäähdytyspellit kaikki paikoillaan? Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Juu pellit on paikollaan.Vakio koneella ei tollasta ongelmaa ollut ja ryyppypuolikin ollu aina ok. Quote Link to comment
Racing Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Kuulostaa siltä että se kone alkaa olla ns. valmis. Kannet vuotaa paineet pihalle aika huolella tms. Ja tuo 34 solex ja virikone niin seokset on varmasti laihalla. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 kokeileppa kone kuumana seuraavaa. sammuta kone ja laita lapaset käteen ja pyörittele kampuran hihnapyörää. pyöriikö herkästi vai ei. jos tuntuu ahistavan, on koneen sisäelimissä jotain vikaa/vauriota. herkästi pyörivän kohdalla kallistuis bensapuolen ongelmiin, luultavasti. Quote Link to comment
Racing Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Paljonko ennakko kierroksilla? Laita max. 30 kierroksilla ja kokeile. Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 On kokeiltu,pyörii ongelmitta.Letkut ja bensapumppu juur vaihdettu ja kaasari putsattu.Kaasarin säädöt?Voisko olla ongelmana? Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Ennakko on 30 ja puola kunnossa. Quote Link to comment
Racing Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Jos se kerta kylmänä ja muutaman kilometrin pelaa ilman murheita ja kuumana alkaa ongelmat niin vika on aika suurella todennäköisyydellä valitettavasti moottorin sisuskaluissa. Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 No se ois aika perseestä.Yksi kaveri tossa soitti ja kyseli, meinas että sais liika vähä bensaa..Voiko olla mahollista? Quote Link to comment
Racing Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Vieläkin silti epäilen seoksia kierroksilla liian laihoiksi,ei kakku riitä enää kuormituksen alla tuossa vakiokaasarissa eli saa liian vähän bensaa. Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Kuumana lähtee työntämällä hyvästi käymään mut avaimesta ei ees lupaa.Kylmänä avaimesta nätisti.Kierroksia kylmänä ja kuumana oikein hyvin.Niputtamisen jälkeen kun autoa kokeiltiin sytkän säätö korvakuulolla ei mitään ongelmaa ollut. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Höyrylukko bensalinjassa? Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Vieläkin silti epäilen seoksia kierroksilla liian laihoiksi,ei kakku riitä enää kuormituksen alla tuossa vakiokaasarissa eli saa liian vähän bensaa. Tätä samaa mieltä oltiin parilla korjaamollakin.Itelläkin tuli ekana mieleen.Myykäähän mulle joku sopivaan hintaan isompaa kaasaria. ; ) Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Tota..Höyrylukko = suomeksi = ? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Tota..Höyrylukko = suomeksi = ? Bensaletku menee liian kuumasta paikasta, polttoaine kiehuu ja virtaus loppu siihen. Quote Link to comment
Racing Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Aja se kuumaksi ja mitatkaan sen jälkeen puristuspaineet mitä ne kertoo niin selviää enemmän. Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Meni yksi Kyöstin viesti ohi.Ei vuoda kannet,helicoili kun laitettiin kolmosen tulpanreikään oli molemmat kannet irti ja syynattiin läpi. Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Mika vois olla oikiassa,letku on pitkä ja tekee mutkan hyvinkin lähellä moottoria. Quote Link to comment
Racing Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Meni yksi Kyöstin viesti ohi.Ei vuoda kannet,helicoili kun laitettiin kolmosen tulpanreikään oli molemmat kannet irti ja syynattiin läpi. Oliko sylinteriputket uponnut kanteen yhtään ja oliko palotiloissa säröjä? Oliko ne putket ohuet 88mm? Minkä lämpöarvon sytytystulppa? Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Meni yksi Kyöstin viesti ohi.Ei vuoda kannet,helicoili kun laitettiin kolmosen tulpanreikään oli molemmat kannet irti ja syynattiin läpi. Oliko sylinteriputket uponnut kanteen yhtään ja oliko palotiloissa säröjä? Oliko ne putket ohuet 88mm? Minkä lämpöarvon sytytystulppa? Ei ollu säröjä.Putkista en osaa sanoa mitkä on.Seiskan tulpat. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Pyörittääkö startti hyvin kuumana? Johan tää on tullu esiin, ettei startti pyöritä kuumana. Tää vika taitaa normaalisti johtua startin puslasta. Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Termaria heitetty hitoille ja läpät jumitettu auki.Samat lämmöt antaa kun kaverin vähä enempi viritetty jossa termostaatti paikallaan.Toimi jo vähän paremmin kun säädettiin mut sitte häviääkin tyhjäkäynti ja enempi miettii kaasua painettaessa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.