Jump to content

Kuplan kierrokset..


Recommended Posts

Terve

Mulla tuossa sivuvaunumopossa on kierrokset muistaakseni 3500..3600 /100km/h, ja olen tuuminut että pitäisköhän välitystä harventaa...eli alkaako koneen kierrokset olla 120 nopeudessa jo liian kovat pitempään ajoon?...puhallintahan tuossa käytössä ei ole, mutta ajoviimaa  on niin hyvin että tuntuu että se kone ei ajossa lämpene edes tarpeeksi..

Link to comment

Lämmöt ei tosiaan ajossa juurikaan  nouse, mutta jos kaupungissa joutuis pitempään kuumalla kömyämään niin sitä on vielä paha sanoo..öljyn lauhdutintahan mulla ei tuossa juurikaan ole..ainoastaan 0.6m kuparikierukkaa joka lämmittää tuota imuputkea kaasuttimen läheisyydessä. Tuo kuparikierukka ei ajossa kyllä kovin kuumaksi tule ehkä max. 50 astetta., mutta paikallaa pitempään käyttäen se kyllä hieman kovemmin lämpee. Ehkä jos kuumempi kesä tulis ja enempi kaupunkiajoo niin laittaisi vaan enempi lämpöä kestävät moottoripyöräöljyt...

 

post-3033-0-67924700-1472286435_thumb.jpg

Link to comment

Ristikudosrenkailla yksireikäkantinen 1300 kupla kulki 120 km/h 4000 kierroksella.Tuosta saa laskemalla että kulkimesi kulkee 120 noin 4300 kierroksella.Huipputeho tuli SAE normin mukaan 4600 kierroksella että ajele vaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...