Guest k-mikko Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Eli tilanne tämä: -73:sta pitäis vaihtaa laatikko -66:seen ja säilyttää 5-pultti jako. Miten tämä onnistuis helpoiten? Vai onnistuuko? Onko vetoakselien pituuksissa tai booreissa jotain eroja? Muuta huomioitavaa? Ostaa -66 käypänen laatikkokin on vaihtoehto, mut viimeinen. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 5-pulttirumpu kapeampi, joudut laittamaan about 10, prikan rummun ja mutterin väliin, ainakin tämä pätee vanhempiin. En muista onko -66 leveällä spooriosalla jo. Muuten bolt on, paitti että lootan etukappaleen voi joutua vaihtamaan... Quote Link to comment
-tipi- Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Voit vaihtaa vetaritkin siitä vanhasta lootasta. Quote Link to comment
Hebster52 Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Jos et halua niin ei tarvi vaihtaa muuta kuin rummut -66:sesta -73:sen akseleille. Pitää vain laittaa n.12-13mm hylsy rummunkeskiön ja mutterin väliin. (Edellyttäen että sulla on ns. kukkarummut) Raideväli vain kasvaa. En nyt tarkkaan muista paljonko mutta tais olla 10cm paikkeilla.. Tässä on 66-67 rummut -74:n vetareilla. Quote Link to comment
Guest k-mikko Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 No niin, kiitos nopeasta lisä infosta. Vaihtoehtoja toteutukseen on näköjään monta. Ns. kukkarummut on joo. Ymmärsinkö oikein että prikka/hylsy tulee rummun ja 36mm mutterin väliin? Vai mihin väliin? Raidevälin kasvuhan olis vaan plussaa. Vetoakselien vaihdosta en osaa sanoa mitään, kun en tiedä onko ne -66:ssa ehjät. Joku metallin pala tuli öljyjen mukana ulos, mutta en ole purkunu laatikkoa sen enempää. No täytyy tänään hakea -73 tontille ja alkaa purkaa, ja miettimään vaihtoehtoja. Quote Link to comment
Hebster52 Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Jep, hylsy rummun ja mutterin väliin. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Jos kyse on mun entisestä Hyssystä ni mie kyllä pitäisin ne originaaliputket vetareineen ja vaihtaisin vaan lootan. Toi muiden kamojen vaihto vie reippaasti tehtynä tunnin. Samalla jää tilat ulospäin levittävälle vanteelle, ja se "vanha" ulkonäkö pysyy. Quote Link to comment
Guest k-mikko Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Samasta autosta kysymys. Vanha laatikko on lattialla mut en oo vielä purkanu vetareita. Jos ne on ehjät niin sitte toi on kyl paras vaihto ehto, ei tarvi kikkailla. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 eiköhän ne o. Varottelin Jarnoo ettei rytyytä lootaa rikki sillä koneella ;) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.