Zamppa Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Laatikko ilmeisesti 60-luvulta kun ei kirjaimia laisinkaan. Laatikkoon vaihdoin jo tiivisteet sivuposkiin ja nyt nokkapala irti. Kuvassa näkyy miten ollut autossa, eli vaihteensiirtäjän puslassa ei ole tiivistettä?? Pussissa uudet osat mitkä tuli tilattua. Sopiiko pussissa oleva osa jossa tiiviste tämän tilalle ja meneekö tiiviste ulospäin laatikosta? Kuuluuko toinen holkki sisimmäiseen päähän? Jos näin, niin miten ne irrotetaan ja uudet tilalle ehjänä. Quote Link to comment
x-pj Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Pussissa olevat puslat on uudempaan laatikkoon. Noissa vanhoissa ei ole tiivistettä. Puslat on tietääkseni erikokoiset. Onko nykyisessä puslassa väljää, kannttaako vaihtaa? Pikkusen noista aina öljyä tihkuu, kun ei ole tiivistettä. Quote Link to comment
Zamppa Posted October 29, 2016 Author Share Posted October 29, 2016 Ok, kiitti. Laatikko oli niin vahvasti öljyn ja moskan peitossa että ajattelin uusia kaikki tiivisteet. Ei pahemmin välystä joten jätän noin. Mites muuten ne bakelittitulpat? joita keulapalassa, voiko tulpata jollain muulla? Yksi reikä kokonaan tyhjä ja muut vuotaa. Quote Link to comment
x-pj Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Voi tulpata ihan millä vaan. Uudemmissa vaihteistosissa on alumiinitapit, mutta jos sellaisia ei heti mistään löydy, niin joku muu tulppa ja vähän liimaa väliin. Katso myös, että nokkapalassa oleva ilmareikä on auki. Jos tuo huohotusreikä ei ole auki, laatikkoon nousee paine ja öljyä tulee joka reijästä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.