Guest Metu2 Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Joha myrkyn lykkäs,noin tunnin ajelun jälkeen ottaa ja sammuu pikkasta nykimistä ja pätsähtää muutaman kerran ja noin kilsa sit sammuu. Noin 10 minsaa ku oottelee ja jos olis tupakkimies ehtis hyvin vetästä paperossin sit ei muuta ku kääntää avaimesta taas mentiin noin tunnin.Onko tuttua moinen ilmiö onko mitenkin yleistä kuppelissa. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Mie taas epäilen höyrylukkoa bensalinjassa. Se on ainakin helpoimmasta päästä kattoa. Eli meneekö bensalinja liian lähellä kantta tai imusarjaa tai mitä vaan, missä se pääsis kuumenemaan? Quote Link to comment
Racing Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Bensapumppu voi olla finaalissa. Kerran oli yhdessä uudessa bosch 009 jakajassa kondensaattorissa vikaa ja pimeni aina silloin tällöin ja kun odotteli 10min niin taas lähti kun palmun alta! Uuden konkan vaihdon jälkeen ongelmat hävis. Katso nyt ensin onko vika sytkä vai bensapuolella kun tekee seuraavan kerran putsari irti ja kattoo antaako kiihdytyspumppu kasoa = onko tavaraa kaasarissa. Quote Link to comment
Guest Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Juoksepas seuraavan sammumisen jälkeen heti bensatankin korkille ja avaa se, kuunnellen tarkasti... jos kuuluu selkeä suhahdus niin tankin huohotus on tukossa. Pumppu ei jaksa imeä kun korvaavaa ilmaa ei tule tankkiin oikein mistään. Huohotinletkut kondikseen.. Jan Quote Link to comment
Kurre Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Kuinkas kylmä siellä on? Eihän kaasari vaan jäädy. Quote Link to comment
Guest zemial Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Puolan jouduin kerran vaihtamaan tuollaisen vian korjaamiseksi, eka meni hyvin, mutta kun se lämpes nii sit loppu kipinät koneesta. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.