hanski. Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 saatiin kuplaan vanha hyvä kone paikalle...ollut ajossa n.2 vuotta sitten ja jäi tallin perälle suoraan ajosta toimivana....1.6 vakio kone. no siinä tohinassa jäi laturin hihna pois...kone kävi tyhjäkäyntiä 2-3 minuuttia...kunnes hihna lisätiin...no sitten uudestaan käymään ja alkoi ihan hiukan ruiskia öljyä kampiakselin hihnapyörän takaa...ja kun koneen sammutti niin aina lirahtaa öljyä sieltä hihnapyörän takaa... tuliko vahinkoa hihnan puuttumisen takia...??? koitan nyt kuitenkin tiivistää stefallisella hihnapyörällä... Quote Link to comment
Racing Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Olihan kampiakselin hihnapyörä paikallaan kun käytit? Quote Link to comment
hanski. Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 joo se sentään oli... Quote Link to comment
Racing Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Ei nuo asiat sitten toisiinsa voi liittyä,onhan hihnapyörän öljynpalautuskierre oikeaa kokoa niitä on kahta eri kokoa jos sattuu olemaan tehtaalla koneistettu lohkoa näihin on myös törmätty,harvinaisia toisin. Yks AB lohkoinen kone on ollut mulla tuollainen. Quote Link to comment
Guest Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 tarvikehihnapyörissä (alumiini) on ollut huonoja palautuskierteitä useinkin. Jan Quote Link to comment
hanski. Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 sama alkuperäinen, peltinen hihnapyörä siellä on ollut jo vuosi kiinni...ja ennen tota hihnan unohdusta ei ole vuotanut tippaakaan! että ajattelin vaan onko mitään yhteyttä....taikka sitten vaan hihnapyörälle tulivat tunnit täyteen... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Viemäri menny seisonnassa umpeen? Quote Link to comment
hanski. Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 mikä helkutin viemäri??? Quote Link to comment
Guest Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 jospa tuo meinasi vauhtipyörän päässä olevaa ylipäästöventtiiliä... Jan Quote Link to comment
hanski. Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 eli kun koneen pohjassa on 2 kpl niitä öljynpaineventtili tulppia...että sieltä olisi mäntä jumissa..??? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 En itseasiass nyt muistakaan enään sitä lohkon rakennetta, mutta kai sen renkaan heittämä öljy johonkin pitää päästä. Oliks se enemmin auki vai onks siellä vaan poraus? Quote Link to comment
hanski. Posted May 23, 2006 Author Share Posted May 23, 2006 stefallinen hihnapyörä vaihdettu...muuta ei tehty...ja toiminut jo satoja kilometrejä... Quote Link to comment
Teevee Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Ai onkos vihree jo ajossa?:) Quote Link to comment
hanski. Posted May 23, 2006 Author Share Posted May 23, 2006 ollut jo kauan...ja laatikosta alkoivat vaihteetkin löytyä pikkuhiljaa... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.