Guest Micce Posted June 9, 2004 Posted June 9, 2004 Joskus olen kuvissa moisia nähnyt. Minkä mallisissa näitä on ollut vai ovatko jotain uustuotantoa ? Jos jollain sellaisia lojuu jollakin nurkissa niin ostan pois, ellei hinta ole utopistinen. Quote
Guest Posted June 9, 2004 Posted June 9, 2004 Joskus olen kuvissa moisia nähnyt. Minkä mallisissa näitä on ollut vai ovatko jotain uustuotantoa ?Jos jollain sellaisia lojuu jollakin nurkissa niin ostan pois, ellei hinta ole utopistinen. Eikös noi ollut lisävarusteita jonka oli voinut ruksata listaan kun autoa tilasi. Samanlailla kun radionkin joutui tilaamaan erikseen jos halusi sen olevan jo kiinni kun autoa ensi kertaa nouti myymälästä. Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä... Quote
Guest fastghia Posted June 10, 2004 Posted June 10, 2004 Pop-outteja (on ollut) saatavissa ainakin paksutolppaan ja ohuttolppaan sekä Typ-3:seen. KG:ssa se onkin vakiona :) Uustuotantoa ei käsittääkseni ole, vaan nuo akkunat ovat käytettyjä, ja ainakin paksutolppaan varsin arvokkaita. Ruuvinreijät saranoille löytyvät ymmärtääkseni korista ikkunankehyksen kohdalta valmiina. Quote
Guest fastghia Posted June 14, 2004 Posted June 14, 2004 Joo olet oikeassa, muisti pätkii välillä. Quote
-tipi- Posted June 14, 2004 Posted June 14, 2004 Ja joissain kolkki malleissa ollut vakiovarusteena, ei sääntöä ilman poikkeusta. Quote
Guest Pip0 Posted June 14, 2004 Posted June 14, 2004 http://www.fvwa.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=2651 tarkoitatko siis tollasii vai vielä jonkun muun laisia? Quote
Guest Micce Posted June 16, 2004 Posted June 16, 2004 http://www.fvwa.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=2651 tarkoitatko siis tollasii vai vielä jonkun muun laisia? Tuollaisiapa tarkoitan kyllä tosiaan... Mutta onkohan niitä edes saanut paksutolppaan ikinä ? Kaikki mitä olen nähnyt ovat kiinni uudemmissa autoissa. Quote
Guest Micce Posted June 16, 2004 Posted June 16, 2004 Selevä se sitten on...lienevät hyvin harvinaisia kun ei ole näkyny. Tosin eipä niitä ihan tarkasti ole tullut tiirailtuakkaan ennen kuin ne nyt yhtäkkiä alkoivat kiinnostamaan Quote
Recommended Posts