Matti-Pekka Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Terve Olen keskusteluista saanut sellaisen käsityksen että noissa jousikuormitteisissa työntötangon suojaputkissa olisi jotain tiivistysongelmia..mulla on mopossa tuollaiset (paruzzi) jousikuormitteiset ja niissä ei vielä ole oili vuotoa ollut, mutta nyt kun tuota konetta kasaan ja mulla olisi uudet vastaavat suojaputket, niin kannattaisiko /voisiko, ne sarjan mukana tulevat päätytiivisteet korvata tiivistesarjan (pehmeämmillä, valkoisilla) alkuperäisen suojaputken tiivisteillä?? Quote Link to comment
peruskallio Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Omani olen ainkin vaihtanut ihan tavan tiivistesarjan tiivisteisiin. Nuo ei ole tosin paruzzit vaan muistaakseni csp:t Tiiveyttä kokeilin painamalla öljuntäytöstä paineilmaa lohkon sisään (rätillä tiivistäen aukon)ja pyörittelin aina sitä putkea mikä sihisi. Joku järki kannttanee paineen määrässä olla, ettei pullauta kampuran stefaa vahingossa ulos. On tosin moottorissa stefallinen hihnapyörä, karannee paine sieltä vakio kokoonpanolla. 1 Quote Link to comment
Recommended Posts