arvuuttaja Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Onkohan ingenjör suunnitellut moottorin toimimaan tyhjäkäynnillä pienemmillä päästöillä näillä nostimilla? Tyhjäkäynnillähän öljynpaine putoaa, sekä ilmeisesti venttiilin nostokin pienenee ja mielestäni nokan ajoituskin myöhästyy juuri silloin, mikäli tämä jousi/öljynpaine kuormitteinen nostin antaa myöten.. Type-4 2.0 koneissa melko miedon näköinen nokka näiden nostimen kanssa, kun vertaa muihin kovilla nostimilla varustettuihin vastaaviin koneisiin. Wbx 2.1 dj:ssä taasen kireähkön näköinen "hydrauli" nokka. Ct lohkossakin taisivat hydrauli nostimet olla, mutta nokan profiilia ei enää muista.. Quote Link to comment
JM Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Ei se paine niinpaljoa vaikuta. Quote Link to comment
arvuuttaja Posted June 6, 2017 Author Share Posted June 6, 2017 Eikös noi lohkot ole vain yhdellä öljynkierto venttiilillä, jossa hydraulisia nostimia on ollut. Eli ylipaine venttiili puuttuu kokonaan näistä malleista, joissa paine maksimoidaan em. nostimiin.? Quote Link to comment
Ketsa Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 CT lohkossa hytikkanostimet ja yksi ö-p vena. Ja eikös viimeisissä mexico 1600i moottoreissa ole isompi öljypumppukin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.