antti Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 Hei, Minulla on vuoden -67 VW-1300 josta moottorin ykköspytyn? (luukusta katsottuna takaoikealla joka tapauksessa) tulpan jo ennestään huonot kierteet kannessa ovat nyt antaneet lopullisesti periksi (alkaa menemään kierteelle mutta pyörähtää tyhjää saman tien kun alkaa kiristämään). Tarkoituksena olisi jokin kierreholkki asentaa, joten olisi pari kysymystä teille jotka näistä asioista jotain tiedätte: 1. Onnistuuko tämä ilman koneen irroitusta? 2. Jos onnistuu, niin kuinka helposti? 3. Tietääkö joku hyvää pajaa tai harrastajaa PK-seudulla joka tämän osaisi tehdä jos itsellä ei taito tai yrityksen halu riitä (riippumatta siitä onnistuuko ilman koneen irroitusta)? 4. Missä hintahaarukassa liikutaan edellä mainitun pajan tai harrastajan tapauksessa? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 (edited) 1. Kyllä 2. Helposti & työläästi 3. ? 4. 50 - 5000 e =) Edited October 2, 2017 by P_Valtonen Quote Link to comment
tolvana Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 1. Kyllä 2. Ikänsä romuja rassanneelle vartin homma, koskaan näihin kajonneelle mahdoton. 3. Kuplapaja,kotten,keiteleen kone 4. Alle 200€. http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Leikkaustyokalut/Kierretyokalusarja/Sytytystulppakierteiden-korjaussarja-2000016884/ Tommonen, korjattava pytty yläkuolokohtaan puristustahdissa= silloin kun pyörijä osoittaa kyseisen sylinterin sytytysjohdinta kohti. Kierteen korjaus ja imurilla mahdolliset roskat pois tulpanreiän kautta. Thats it. Quote Link to comment
jaketech Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 vaseliiniä kierretappiin ni ei mene nii paljon murusia sylinteriin ku ne jää vaseliiniin kiinni. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.