Racing Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 (edited) Millaisilla osilla olette istuttaneet uusimman mallisen 73-> yksiposkisen 1303 / Typ3 IRS Laatikon+uudemman koneen 50 luvun pohjalevyyn? Nyt on omassa -58 alustassa vakioetukiinnitys+ohuempi omatekoinen 8mm paksu välilevy+juniksen etukoppa ja takapäässä CSP tai Bugpack takarauta jossa vakiota matalemmat välikumit. Näillä takarauta menee juuri haarukkaa vasten pituussuunnassa ja laatikko on niin edessä kun saa ottaa koriin kiinni yläosasta jo sitten ja keppilinja on suht. ok. Nyt vain moottori on konetilassa aika lailla takana ja lisäksi se on reunoihin nähden aivan liian ylhäällä..Onko tähän valmiita ratkaisuja vai pitääkö tehdä kiinnikeet itse että saisi siirrettyä eri asentoon? Edited February 4, 2018 by Racing Quote Link to comment
metake Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Itse olen laittamassa -57 pohjalevyyn IRS laatikkoa niin, että laikkaan vanhan laatikon kiinnikkeen pois ja hitsaan tilalle uudemmasta pohjalevystä kiinnikkeen 3-pulttiselle nokkapalalle oikeaan korkeuteen. Quote Link to comment
Recommended Posts