JuusHiii Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 (edited) Tuli ostettua syksyllä 2017 suvussa 70luvulta asti ollut kupla joka oli poistettu liikenteestä helmikuu 84 jarruputken katkeamisen johdosta, siitä alkoi pohjan ja korin irrottelu toisistaan ja pohjan hiekkapuhallus Edited June 12, 2018 by JuusHiii 2 Quote Link to comment
JuusHiii Posted June 12, 2018 Author Share Posted June 12, 2018 Onko jollakin tietoa kuinka poljin setin sais purettua vai maalatako yhtenäisenä heidät kaikki entä löytyykö mittoja napoleonin ja etupalan reiistä koska ei täsmää tarvike osissa, löytyy heittoa semmoset 5-10mm? Quote Link to comment
jarkki86 Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 (edited) Kytkinpolkimessa on putkisokka jonka irtilyömällä paketti alkaa purkautumaan, kannattaa purkaa niin saa samalla hapettumat ja ruosteet pois sieltä holkilta, saa samalla hyvät alkurasvatkin leviteltyä sinne ennen kasausta. Oliko minkäkuntoinen pohjalevy/kori kun näkyy heinikossa seisseen. Edit: kytkinpolkimessa voi olla pultti, putkisokka tai tappi, omassa vaati reilua lämmitystä ennenkuin lähti irti. Edited June 12, 2018 by jarkki86 Quote Link to comment
x-pj Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 Tässä vielä kuva. Eli numero 2 ensin pois. Quote Link to comment
JuusHiii Posted June 12, 2018 Author Share Posted June 12, 2018 5 minutes ago, jarkki86 said: Kytkinpolkimessa on putkisokka jonka irtilyömällä paketti alkaa purkautumaan, kannattaa purkaa niin saa samalla hapettumat ja ruosteet pois sieltä holkilta, saa samalla hyvät alkurasvatkin leviteltyä sinne ennen kasausta. Oliko minkäkuntoinen pohjalevy/kori kun näkyy heinikossa seisseen. Edit: kytkinpolkimessa voi olla pultti, putkisokka tai tappi, omassa vaati reilua lämmitystä ennenkuin lähti irti. Kyllähän siinä duunia riittää,pohjalevy aivan juusto reiillä ja kaarissa pahaa sanomista mutta uutta palikkaa vaan kehiin, kuvia löytyy vanhasta puhelimesta kunhan pääsee käsiksi Quote Link to comment
JuusHiii Posted June 12, 2018 Author Share Posted June 12, 2018 5 minutes ago, x-pj said: Tässä vielä kuva. Eli numero 2 ensin pois. Ei lähteny mihinkään vaikka tapin ja sokan poisti Quote Link to comment
x-pj Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 9 minutes ago, JuusHiii said: Ei lähteny mihinkään vaikka tapin ja sokan poisti Ruosteenirrotusöljyä ja läpöä vuorotellen. Joskus auttaa kun antaa muhia öljyttynä muutaman päivän. Quote Link to comment
jarkki86 Posted June 13, 2018 Share Posted June 13, 2018 Sama oli minullakin, lämpöä ja väkivaltaa sopivassa suhteessa niin irtoaa. Quote Link to comment
JuusHiii Posted June 13, 2018 Author Share Posted June 13, 2018 Bilteman paineilma täkytäky vehkeellä yritin purkaa mut ei mihinkää liikahtanut, nyt laitoin likoomaan ja annan olla paripäivää Quote Link to comment
JuusHiii Posted June 27, 2018 Author Share Posted June 27, 2018 Olipas sit sekin työmaa On 13.6.2018 at 7:53 AM, JuusHiii said: Bilteman paineilma täkytäky vehkeellä yritin purkaa mut ei mihinkää liikahtanut, nyt laitoin likoomaan ja annan olla paripäivää 2 Quote Link to comment
JuusHiii Posted July 17, 2018 Author Share Posted July 17, 2018 Kumpikohan reiistä on oikeessa paikassa Quote Link to comment
JuusHiii Posted October 14, 2018 Author Share Posted October 14, 2018 Pikkuhiljaa pitäis jatkaa tämän väkertämistä, ollut kiirusta töiden ja muiden autojenkans Quote Link to comment
JuusHiii Posted October 17, 2018 Author Share Posted October 17, 2018 Muutama hassu reikä jalkotilasta mutta mitä putsauksen jälkeen löytyy Quote Link to comment
JuusHiii Posted October 17, 2018 Author Share Posted October 17, 2018 Kuinkas nämä kyljet pitäis saada irti? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.