JAHI2 Posted June 12, 2018 Posted June 12, 2018 Olisko jollain lainata tai myydä 30hp koneeseen käypää venttilijousipuristinta, millä voi jouset vaihtaa kannet paikoillaan. Hotcars ainakin aikoinaan myynyt sellaista. Laita viestiä jos olis auttaa asiassa. o4o 1280821 Quote
PZQ Posted June 12, 2018 Posted June 12, 2018 Tulpasta sisus kalut poistamalla paineilmalle adapteri ja lukitse hihnapyörän päästä ettei motti pyörähdä kun laitat pyttyyn ilmaa. Tuonlainen lenkki käy venan puristamiseen kiikkuvivun pulttia apuna käyttäen, tai poraat & värkkäät "normi" esim 17mm lenkistä Kiristä mutskua ja sorkit lukot vaikka magneetilla irti. Kuvan työkalulla olen vaihtanut vakio säksättimien katkenneita jousia ja homma toimii kuin juna. 3 Quote
Janne Välilä Posted June 12, 2018 Posted June 12, 2018 14 minutes ago, PZQ said: Tulpasta sisus kalut poistamalla paineilmalle adapteri ja lukitse hihnapyörän päästä ettei motti pyörähdä kun laitat pyttyyn ilmaa. Tuonlainen lenkki käy venan puristamiseen kiikkuvivun pulttia apuna käyttäen, tai poraat & värkkäät "normi" esim 17mm lenkistä Kiristä mutskua ja sorkit lukot vaikka magneetilla irti. Kuvan työkalulla olen vaihtanut vakio säksättimien katkenneita jousia ja homma toimii kuin juna. On täällä sentään vielä joku wanhan liiton mieskin joukossa, iso peukku & vinkki toimii!!! 2 Quote
Guest VilleWaltteri Posted July 13, 2018 Posted July 13, 2018 Itel sama prokkis tänää edes ja 17mn lenkistä tehty työkalu käytössä. Mutta mitäs kun ei ole paineilmaa käytös, millä estän venttiilin karkaamisen? Quote
jarkki86 Posted July 13, 2018 Posted July 13, 2018 Vanhaan aikaan pyöräytettiin mäntä alas jonka jälkeen tulpanreijästä narua niin paljon kuin menee ja mäntä pyöräytetään takaisin ylös, tai siis niin pitkälle takaspäin kuin tulee. 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.