Guest deere Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Onko tietoa missä olisi juttuja aiheesta tai miten se tehdään ?? Quote Link to comment
Guest zemial Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 tuo on yksi tapa toteuttaa tuo homma. Olen nähnyt useamman toteutuksen jossa syylärinkin on sullottu konehuoneeseen, ei tarvii edes putkia vetää eteen. Lisäksi ainakin yhdessä 70-lukulaisessa olen nähnyt kun kone on mahtunut konehuoneeseen luukkua silpomatta, liekö sitten oli kallistettu jotenkin oudosti tai muuta, en muista enää (koneen voi asentaa melko vapaasti mihin kulmaan tykkää, poraa vaan uusia reikiä sovitelaippaan ja muokkailee öljypohjaa) Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Jouduin laikkaamaan konepeltiä sen vuoksi kun kattoa on madallettu, ja siivu otettu tulipellistä pois (7,5cm). Ketsallahan luukku mahtui lähes kokonaan kiinni. Mutta, eikös syyläri kuulu keulaan :) Quote Link to comment
Ketsa Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Ei Sepi se mun luukkukaan likimainkaan kiinni ole... Juuri ja juuri HC:n legendaarisella air-cool-kittillä sain luukun paikoilleen (laatikko vakiopaikalla ja koneessa normaali audi-kallistus). Quote Link to comment
Guest Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Cool air kitti ja hieman paksumpi tiiviste ni sopii jos on uudempi luukku. Olis ylimääränen gti golffin mosakin myynnissä...jos vaikka joku laittais kuppeliin...?? Quote Link to comment
Guest Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Täältä löytyis kiinnostuneille kans vielä kohtuuhinnalla periaatteessa bolt-on kunnossa oleva 1,6 kiisseli kone, ollut tölkissä eli vino öljypohja ja kaikkee jo valmiina ;o) Ei muuta kuin kiisselikuplaa tai kakkostyyppiä tekemään... On tällä hetkellä -83 transportterissa kiinni, eli periaatteessa koekäyttömahdollisuuskin on. Vai pitäiskö tehdä itse... ;o) Quote Link to comment
Sakke Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 jos jotakuta kiinnostaa ni multa löytys kuukauden päästä yks alfan 105hp 1.5 boxeri. Ei oo hinnalla pilattu. Quote Link to comment
Guest deere Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Ai miksikö ?? no siksi kun silloin aikaan oli tarkoitus tehdä mieto turbo kupla tai rivikone systeemi, mutta tuli se lama ja sotki pakan oikein kunnolla... (meni muuten kunnostettu 1303 s pilkkahinnalla!!). Nyt on kuplakuume taas nousussa ja vois toteutaa nuoruuden haaveita...:) Quote Link to comment
Guest deere Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Huhuuu...lisää vielä kaivataan...nettisivuja tms. Quote Link to comment
Guest Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 ei siinä mitään suurempaa rakettitaidetta (tieteestä puhumattakaan) tarvita. laippa ja sopiva vauhtis + sopiva moottori osat kiinni ja kovaa ajoo. ainiinno syylärikin tietysti pitää olla, mutta sille kannattaa uhrata tila varapyöräkotelosta, koska se on ainoa paikka jossa se varmasti toimii aina. mistä haluat tietoa? laippoja ja vauhtipyöriä valmistetaan kaiketi ympäri suomea. jos haluat katulaillisen asennuksen niin sopivan moottorin löytäminen taitaa olla oikeasti se vaikein juttu tässä hommassa. Quote Link to comment
mick Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Syyläri eteen, alhaalta ilma syylärille ja etupellin takaosasta ulos. Sehän lämmittäisi samalla tuulilasia? :D Quote Link to comment
Guest deere Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Kuvia ois mukava katella projekteista ja yhteystietoja kuka tekee laippoja jne. Niistä tarvitsen lisää tietoja. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.