Jump to content

tingeltangel

Guest Raggare

Recommended Posts

Guest Raggare
Posted

..kuhan se näyttää hyvälle..

jepjep, tossa trimmailin bullet mirrorii paikalleen ja ei siitä kyllä mitään nää kun ajaa ryhdikkäästi kädet 10 vaille 2 etc.. pitää ajaa luu ulkona oveen nojaten jos siitä haluu nähä..

onks muillaki ongelmii tällästen pinnallisten asioiden kanssa xD

Posted

Ei. Kyllä mä kestän sen että sä ajat luu ulkona nähdäksesi kunnolla peilistä.

Jan

Posted

Joo... samat on ropleemit meikäläisellä. Tosin ei sitä nyt ropleemiksi voi sanoa, olan yli kun tulee joka tapauksessa aina kuikuiltua niin ei ole sivupeileistä niin väliks ;)

Guest fastghia
Posted

Ghian oveen bulletti istuu tosi hyvin ja siitä näkee kans erinomaisesti... kuplaan en oo vielä sovitellu, mut taitaa olla ongelmallisempi näkyvyyyden kannalta.

Posted

Kyllä mulla '54 näki ihan hyvin, kun ruuvasin sen mahdollisimman ylös. Toisin on Oldiksen pirssissä, jossa peili on pari senttiä alempana.

vko18%20025.jpg

Guest Raggare
Posted

no mercy for modem.. njoo, mul o sen verran pitkä toi jajlka et ei saa noi ylös..

asiasta 2. miten on hoidettu alunperin tuo sumuvalon katkasin? löiskö sitä sit toisen valokytkimen siihen keskelle (ja siitä vaikka mittarivalotkin :I )

Posted

Täh. Kyllä sieltä jotain näkyy, se on henkilökohtasilla säädöillä.. :) Se vaan jos avaa ilmastoinnin täysille niin osuu räppänän nurkka peiliin.

Guest fastghia
Posted

Myöntäkää vaan pois ettei tollanen talbotti oo tarkotettu kuplan oveen. toista on joku tämmönen

9a_1.JPG

Nyt kun muistelen mulla oli Ghiassa just tollanen nivelletty malli.