nalleolut Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 eli kupla tahtoo turskahdella ku sammuttaa. ennakot säädetty kierroksilla 28astetta eli 009 jakaja. johtuuko ilmiö ihan kaasareiden synkkaamattomuudesta? eli nurkka soleksit kyseessä? eli tahtoo käyä jälkikäyntiä. ei ole väliä onko kuuma vai kylmä kone. muuten toimii ihan ok.... Quote Link to comment
Lasse Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Seos tod.näk. rikkaalla, karstoittaa konetta. Karsta jää hehkumaan ja aiheuttaa jälkisytytystä. Voi tietysti olla joku tulpan lämpöarvojuttukin, mutta 99% todennäköisyyllä tapausta näkemättä liian rikas seos. Quote Link to comment
nalleolut Posted August 4, 2006 Author Share Posted August 4, 2006 rock.hmm suutin rumpako tässä edessä? kardonit kaasareina. Quote Link to comment
metake Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Siirryt käyttään 98 oktaanista tai Shellin formula bensaa (99+). Se auttaa, oikeesti. Quote Link to comment
nalleolut Posted August 4, 2006 Author Share Posted August 4, 2006 totta töriset 9femmaa on tankissa... pitää kokeilla 98 ensin. jahka saan ajettua tankin tyhjemmäksi.heh bensan kulutus tippui ihan silmissä tai sitten on mittarissa vikaa. vakio1300 vei sekalaisessa ajossa paljon ja nyt nurkka tuplilla ei oo viisari vielä heilahtanut mihinkään,tosin aika pinta kaasulla ajettu. Quote Link to comment
Lasse Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Kait noissa jonkin sortin seosruuvit on ? No oli sen jälkikäynnin syynä sitten mikä vaan niin ei se normaalia ole. Kannattaisi selvittää syy, ennen kuin kone sanoo poks. Enpä ole kuullut, että pensalla saisi esim. vääriä seoksia korjattua, mutta maailma muuttuu koko ajan.... Quote Link to comment
nalleolut Posted August 4, 2006 Author Share Posted August 4, 2006 bensan vaikutuksesta jälkikäyntiin on kokemuksia ennekin. Quote Link to comment
metake Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Enpä ole kuullut, että pensalla saisi esim. vääriä seoksia korjattua, mutta maailma muuttuu koko ajan.... En minäkään, mutta jälkikäynnin sillä saa korjattua ;-) Toki en myöskään epäile sitä, etteikö tässä tapauksessa seos voisi olla väärä, mutta ei tuosta korkeammasta oktaanista ainakaan mitään haittaa ole. Quote Link to comment
nalleolut Posted August 4, 2006 Author Share Posted August 4, 2006 kaasarit ollu aikasemmin samankokoluokan ja pikkasen isomman koneen kyljessä kiinni,eikä suuttimia ole tarvinnu vaihdella. kokeillaan 98 ja jos ei auta,niin sitten selvitetään lisää,kevyellä ajolla pääsee pitkälle. Quote Link to comment
Guest fastghia Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 98:ia on mullekin asiantuntijat (oikeasti kokeneet sellaiset) suositelleet... mutta vakio 30hv mulla hörppii kyllä nyt 95:ttä tyytyväisenä. Kannnattaa kokeilla varmasti. Quote Link to comment
nalleolut Posted August 4, 2006 Author Share Posted August 4, 2006 kokeillaan... Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Temppa ei se ole mitään jälkikäyntiä,kupla vaan ei taho lopettaa menoa vielä.Tossa kuulin naapurien juttelevan että ajan mukamas 1 pytyllä äänet kuulostavat niin oudoille ha ha. Quote Link to comment
nalleolut Posted August 5, 2006 Author Share Posted August 5, 2006 heh jos ei sulla ookkaan ku 1 "iso" pytty siellä. noh tankki on melkein ajettu kuiviin. aamulla saa 98 tankkiin jos ei sillä tokene sit kokeillaan ferrari bensaa ja jos ei sekään auta niin sitten mietitään muuta. Quote Link to comment
Guest Metu2 Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Laita mieluummin sitä ferraria ku 98 ja vetäse valtakatu rullalle . Quote Link to comment
nalleolut Posted August 5, 2006 Author Share Posted August 5, 2006 lappeenrannassa on muutenkin jo niin huono asfaltti pinta ettei tuota viitsi enään pahentaa,saa syyt niskaan jos tyyning lasikuitu pulkista jää spoilerit pitkin oleksia(höh sehän o kävelykatu).... heh Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 Itse en huomannut esim. kuplan nakutuskestävyydessä oikeastaan ollenkaan eroa oli tankissa sitten v-powerii tai ysikasii. 95--> 98 ero kuitenkin oli kuin yöllä ja päivällä. Laita mieluummin sitä ferraria ku 98 ja vetäse valtakatu rullalle . Quote Link to comment
nalleolut Posted August 6, 2006 Author Share Posted August 6, 2006 niin on myös hinnassa....heh Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 95:n ja 98:n hintaero on kyllä kohtuu pieni vielä, V-pooweri on jo sitten hieman kalliimpaa litkua. Quote Link to comment
nalleolut Posted August 6, 2006 Author Share Posted August 6, 2006 juuri sitä tarkoitin 95-vpower.. ja taitaa se 98-v kin olla aikamoinen. en oo katsellut hintoja viime aikoina. Quote Link to comment
nalleolut Posted August 15, 2006 Author Share Posted August 15, 2006 tankillinen 98 ja jälkikäynti on tiessään. helpottaa... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.