Guest marsai Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 moi, aloitin juuri vw harrastuksen ostamalla junis pakun.Nyt tarttis saada puhelinnumeroita/myymälöitä mistä saisi hommattua pelti ym. osia.Joten voisiko joku laittaa niitä tänne Quote Link to comment
harrastaja3250 Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Peltiä ja palkkeja saa edullisimmin (?) Kuusakoski recyclesilta. Katso lähin palvelupiste niitten kotisivulta. Itse olen korjannut rungon ja lattian ihan huonekalupalkeilla ja suoralla pellillä. Olen tulokseen erittäin tyytyväinen ja hintaa ei tullut kuin 80 e. Tietysti voit ostella korjauspeltejä esim hotcarsilta mutta ne pellit ovat kullasta tehtyjä (ainakin hinnasta päätellen) Quote Link to comment
Tomppa Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Kannattaa lueskella palstoja tarkkaan, niin selviää moni asia kysymättäkin: http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/ke ... .php?t=576 Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Olen tulokseen erittäin tyytyväinen ja hintaa ei tullut kuin 80 e. Tää nyt ei kuitenkaan välttämättä kerro hyvästä lopputuloksesta. Moni on ähtärinkin tyytyväisenä tallista ulos rullannu. Quote Link to comment
Guest Forsbacka Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Suoraa peltiä ei kovin kaukaa kannata lähtä hakemaan, kun sitä saa mistä vaan rautakaupasta. 0,75mm, 2 neliömetrin levy makso kokonaista 14,80€. Korjauspellit on tietysti se parempi vaihtoehto ja niitähän tosiaan alunperin kyseltiinkin. Quote Link to comment
Recommended Posts