Guest veewee Posted August 15, 2006 Posted August 15, 2006 harmaa (ei volkkari) on melko harvinainen näky ainakin pohjanmaalla Quote
Olli Ristimäki Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 Bentley Continental GT, jos olis Suomessa niin olis todennäköisesti Tommi Mäkisen tai Einari Widgrenin. Ei noita täällä Pohjolassa nyt joka päivä tuu vastaa mut aina joskus tuo rallieläkeläinen omallaan täällä Jypälän suunnalla ajelee. Köyhälle kallis, kaikille saman hintainen... Quote
jyrie Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 annakadulla seisoi tollanen "harmaa" viimeviikolla mutten hokannut kattoa että oliko siinä suomikilvet....mahdollista kyllä koska siinä on norma Quote
Racing Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 harmaa (ei volkkari) on melko harvinainen näky ainakin pohjanmaalla No jaa,löytyyhän tuommoinen vaikka mun työpaikan pihasta aina välillä...ja kilvissä on. Quote
Guest veewee Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 harmaa (ei volkkari) on melko harvinainen näky ainakin pohjanmaalla No jaa,löytyyhän tuommoinen vaikka mun työpaikan pihasta aina välillä...ja kilvissä on. no prkl. näitä ei sitten ainakaan ole montaa Quote
Racing Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 harmaa (ei volkkari) on melko harvinainen näky ainakin pohjanmaalla No jaa,löytyyhän tuommoinen vaikka mun työpaikan pihasta aina välillä...ja kilvissä on. no prkl. näitä ei sitten ainakaan ole montaa D: D: tuommoisessa olen mielestäni jo istunutkin... Eipä noita kumpiakaan montaa ole olemassa näillä leveyksillä. ja tuo mersukin maksaa aivan ..itusti! Quote
Guest kjv Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 Näköjään tämäki ollu parkissa samalla kadulla Bentleyn kans... Quote
Guest Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 Ihme romuja, missä on kuplat? Jo on ilmavolkkarit muuttaneet muotoaan, toi on varmaan nykypallodoppeli ;) Quote
Guest veewee Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 Näköjään tämäki ollu parkissa samalla kadulla Bentleyn kans... ilmeisesti samalomakohde :) Tuo mersu on Brabusin viripajan tuote Quote
Recommended Posts