Jump to content

Recommended Posts

Posted

Olen vaihtamassa konetta kuplan ja tuli seuraava ongelma eteen.Edellisessa konessa on 180mm vauhtipyörä ja uudessa on 200mm,ja nyt semmoinen kysymys, että kestääkö se pienempi vauhtipyörä kun kyysessä on 1835 kone, jos vaihtaisi noin vaan vauhtipyörät. Ja kuinka isolla momenttilla pitäisi vetää sen kinni?

KIIIIREEEE

Posted

Lisää ongelmia,vanhassa" paineasetelmassa" on semmoinen hylsy joka painaa se painelaakeri,ja uudessa konessa sitä " hylsyä " ei o.( Meniikö tää nyt että joku ymmärtää yhtään mitään). Kysymys nyt on että voiko ne vaihtaa keskenään?

Posted

Jos autossa on vanhanmallin painelaakeri ja keskellä on asetelmassa "prikka" niin myös vaihtomoottoriin pitää semmoinen pistää. eli 70 tai vanhempi asetelma.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...