Volkkariukko Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 Olen vaihtamassa konetta kuplan ja tuli seuraava ongelma eteen.Edellisessa konessa on 180mm vauhtipyörä ja uudessa on 200mm,ja nyt semmoinen kysymys, että kestääkö se pienempi vauhtipyörä kun kyysessä on 1835 kone, jos vaihtaisi noin vaan vauhtipyörät. Ja kuinka isolla momenttilla pitäisi vetää sen kinni? KIIIIREEEE Quote
Marko Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 Miksi siihen pitäisi saada pienempi vauhtipyörä? Quote
Volkkariukko Posted August 17, 2006 Author Posted August 17, 2006 Sopiiko se sitten pyörimään ,ja miten on starttimoottorin rattaiden kans, soopiiko yhteen? Quote
Racing Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 Jos autossa on 12Volttinen ollut niin sopii molemmat. Quote
Volkkariukko Posted August 17, 2006 Author Posted August 17, 2006 Kiitoksia kaikille,nyt takaisin auton kimppuun. Quote
Volkkariukko Posted August 17, 2006 Author Posted August 17, 2006 Lisää ongelmia,vanhassa" paineasetelmassa" on semmoinen hylsy joka painaa se painelaakeri,ja uudessa konessa sitä " hylsyä " ei o.( Meniikö tää nyt että joku ymmärtää yhtään mitään). Kysymys nyt on että voiko ne vaihtaa keskenään? Quote
Racing Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 Jos autossa on vanhanmallin painelaakeri ja keskellä on asetelmassa "prikka" niin myös vaihtomoottoriin pitää semmoinen pistää. eli 70 tai vanhempi asetelma. Quote
Volkkariukko Posted August 17, 2006 Author Posted August 17, 2006 Ellikkä tämmöinen pitäisi käydä ostamassa.Kytkinasetelma vakio 200mm vuoteen -70 ( keskirenkaalla)? Lainattu aircooled sivuilta. Quote
Tomppa Posted August 17, 2006 Posted August 17, 2006 Pelkkiä keskirenkaitakin saa, jos asetelma on tähtimallinen... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.