Timo Suosalmi Posted July 24, 2019 Share Posted July 24, 2019 Siis et millai saa ilmoituksesta kuvan pois? Ei ainakaan heti löytynny. Quote Link to comment
Pepe Posted July 24, 2019 Share Posted July 24, 2019 Muokkaa viestiäsi eli valitse viestin alareunasta "Edit", sitten vieritä sivua alaspäin kunnes tulee liittämistäsi kuvista pienennetyt versiot vastaan. Pienennetyn kuvan oikeassa alareunassa pitäisi olla roskakorin kuva jota klikkaamalla kuvan pitäisi kadota. Tässä napattu esimerkki myyntipuolella olevasta Karin ilmoituksesta Quote Link to comment
Timo Suosalmi Posted July 25, 2019 Author Share Posted July 25, 2019 Eipä ollut vaikea, kiitos! Quote Link to comment
Anne Posted October 5, 2019 Share Posted October 5, 2019 Pystyykö ilmoittaja poistamaan itse koko ilmoituksensa, kun ei ole enää ajankohtainen. Jos niin miten? En löytänyt editistä. Quote Link to comment
x-pj Posted October 5, 2019 Share Posted October 5, 2019 1 hour ago, Anne said: Pystyykö ilmoittaja poistamaan itse koko ilmoituksensa, kun ei ole enää ajankohtainen. Jos niin miten? En löytänyt editistä. Silloin pystyy itse poistamaan, jos ilmoitukseen ei ole tullut yhtään kommenttia, itseltä tai muilta. Jos ei pysty itse poistamaan, voi muuttaa otsikkoon tekstin "MYYTY" ja ylläpito poistaa sen kohtuullisen ajan kuluessa. Quote Link to comment
Recommended Posts