Jump to content

rummuissa kosteutta


UltraVW

Recommended Posts

Eli eturummut kusee rasvakupista ainakin toinen ja melko paljonkin.Olisiko laakeri mennyt kun tekee vaseliinit öljyksi???

Rasvakuppi ei ole kyllä kuuma eikä laakeri pidä ääntä mutta silti kastelee rummun pikkuhiljaa.Lisäsin vaseliinia laakeriin ja putsasin sen mutta silti kastelee rummun ulkopuolelta.Onko vaseliini väärää vai onko laakeri mennyt/menossa?

Link to comment
Guest wiima-62

Minulla T2:ssa teki samaa , mut vika oli silloin sellainen että asentaja oli tehnyt tohelon työtä. " tee se itse asentaja" , niin tässä mallissa on kaksi jarrusylinteriä jotka yhdistää mutkalle taivutettu jarruputki .Kuinkas ollakkaan jarruputki hankasi keskeltä jarrurumpuun " siihen laakeripesään" ja vuoto oli pikkuinen ennenkuin huomasin että kele vaseliinista on muodostumassa uusioöljyä,,,,kuplan jarruista en tiedä on samalaiset mut tälläinen tapaus sattui mulle.

 

Seppo Lehmosta

Link to comment

Ei laahaa se on varma ja jarrusylinterikin oli aivan kuiva.Kaikki rummut yhtä lämpimiä tai kylmiä.Naputin rasvakupin takas ja laitoin sen vähän tiukemmalle niin silti sieltä tihruaa öljyä rummun ulkopuolelle.Rumpu oli aivan kuiva sisältä kuten myös kengät yms.hilut.Laakerikaan ei kyllä pidä mitään ääntä.OMITUISTA

Link to comment

Eihän oo liikaa vaseliinia? Sitähän ei kuulu olla ku semmonen pikkutuubillinen. Jos on liikaa, se lämpee melkosesti ja löystyy. Tai sit väärää ainetta, esim joka on tarkotettu raskaalle ja hitaalle liikkeelle.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...