-MITO- Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon vetareita sovittaessa vaihteistosta toiseen? Voiko vaihtaa suoraan vaihteiston nykysen tilalle vai pitääkö vetareita sovitella lootaan jotenkin? Kyseessä heiluriakselisen kuplan vaihteisto. Loota vetareineen tarkoitus tiputtaa alas lähiaikoina ja ei viittisi turhia jumpata :) Quote Link to comment
Guest Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Shimmattava poskien valys sopivaksi. Miksi vaihtaa ollenkaan vetareita lodjusta toiseen jos niis ei oo vikaa? Vai onko uus lodju pelkka lodju ilman vetareita? Jos vetarit ottaa pois niin kandee tarkastaa puolikuulevyjen kunto siella vetoakselin sisapaassa. Jan Quote Link to comment
mikan Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Miksi vaihtaa ollenkaan vetareita lodjusta toiseen jos niis ei oo vikaa? Vai onko uus lodju pelkka lodju ilman vetareita? Jan Yks syy voi tietty olla, että on eri vuosimallista kyse ja eri pituiset vetarit. t. Mika Quote Link to comment
-MITO- Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 Vaihdettavassa lodjussa on 4 tasauspyörästön ratasta yms. Lodjun mukana tuli yksi setti puolikuulevyjä. Vetarit joutuu ottamaan nykyisestä lootasta. Vinkkejä miten toi shimmaus tapahtuu? Quote Link to comment
-tipi- Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Shimmaus tapahtuu niillä paperitiivisteillä. Vetarin pitää juuri ja juuri laskeutua omalla painollaan alas, kun sen nostaa yläasentoon. Quote Link to comment
Guest HeNyk Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 2 Paperitiivistettä ja kevyesti liimaa on riittäny yleensä. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Kyl mie tein pikkusen tiukemman ja tuntu oikeen hyvältä. Tosin asenus oli ihan himpun verran hankalampi sit. Vaikuttaa muuten aika pirusti kun vertaa väljiin! Quote Link to comment
Guest Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Kasataan nahkeasti liikkuvaksi, saa vastustaa liiketta selkeasti mutta ei jumittaa. Se loystyy ekojen kilsojen aikana selvasti, kun osat hakee viela asentoaan ja ylimaarainen oljy (jota tietysti kaytit asennuksessa siina muovi"kukkasessa"....) kulkeutuu pois ahdistamasta. Jan Quote Link to comment
-MITO- Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 Noniin nyt on hyviä vinkkejä joten kelpaa ruveta lootan vaihtoon. Pitää ostaa vielä vahvempi poski lootaan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.