stamp Posted February 22, 2020 Share Posted February 22, 2020 Mulla varhaispallis työn alla ja en tiedä mikä toi kikkare on. Onko jolla tietoa tästä. Paku on jenkki tuonti. Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 22, 2020 Share Posted February 22, 2020 (edited) Saastesysteemin aktiivihiilipönttö jos tuo on konetilasta, näyttäs samanlaiselta ku mulla -71ssä.. Tuossa sen kytkennästä juttua mikä hätäseen löyty: Charcoal Canister Plumbing Tuossa vielä enemmän tarinaa: Evaporative Emission Control EVAP/Charcoal, Carbon Canister Edited February 22, 2020 by Urbantoy Quote Link to comment
stamp Posted February 22, 2020 Author Share Posted February 22, 2020 Onko sellainen pakko käyttää, voiko jättää pois kokonaan noita saastejuttuja. Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 22, 2020 Share Posted February 22, 2020 (edited) Mulla on kaiketi käytössä ku letkut on paikallaan (kaiketi ne on) mutta toiminnasta ei ole kyllä mitään tietoo, onko tuon taivaallista iloa.. En pysty tarkastaan ku talviunilla paku säilytyspaikassa.. Edited February 22, 2020 by Urbantoy Quote Link to comment
x-pj Posted February 22, 2020 Share Posted February 22, 2020 1 hour ago, stamp said: Onko sellainen pakko käyttää, voiko jättää pois kokonaan noita saastejuttuja. Ei minun tietääkseni noita ole ollut eurooppaan myydyissä autoissa eikä kai uudemmissa usa-malleissakaan, joten ilmankin toimii. Näin vanhoista autoista ei mitata päästöjä katsastuksessa. Joten siitäkään ei tule ongelmaa. Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 22, 2020 Share Posted February 22, 2020 (edited) 3 hours ago, x-pj said: Ei minun tietääkseni noita ole ollut eurooppaan myydyissä autoissa eikä kai uudemmissa usa-malleissakaan, joten ilmankin toimii. Näin vanhoista autoista ei mitata päästöjä katsastuksessa. Joten siitäkään ei tule ongelmaa. Pj on oikeessa, ei ole järkevät ison veden tällä puolella nähneet tuolle mitään järkee, mutta kuningas amerikan aivottomat taitavat vieläkin käyttää sitä ku Losissa aikanaan mentiin näihin päästöihin.. Ihan varma tuosta en oo mutta kyllä ne sambassa aina välillä itkee ku ei päästöistä pääse läpi.. ompa ihme -70luvun laitoksella vanhalla tekniikalla Eikö tuosta pääse eroon ku kattoo vaan mitä purkaa.. Ainut varmaan oleellinen on miten tulppaa tankilta tulevat höyryt.. muut letkuthan menee, toinen lektikuuppaan, toinen öljypaukalo putsariin, näin muistista mihin en kyllä luottas yhtään.. Ei siin pömpelissä kovin kummosia liitoksia ole ku jumpattu tuon putsarin kaa akun vaihdossa, pensapumpun kaa jne.. Edited February 22, 2020 by Urbantoy Quote Link to comment
x-pj Posted February 23, 2020 Share Posted February 23, 2020 4 hours ago, Urbantoy said: Eikö tuosta pääse eroon ku kattoo vaan mitä purkaa.. Ainut varmaan oleellinen on miten tulppaa tankilta tulevat höyryt.. Muistaakseni, mun myöhäsessä pallossa tankin höyryt menee ilmanputsariin eli imetään moottoriin sillon kun kone käynnissä. Quote Link to comment
stamp Posted February 23, 2020 Author Share Posted February 23, 2020 Mitä jos jättää vaan pois ja yhdistää tankin putki siihen täyttöletkun viereiseen putken mikä menee korkille. Eiköhän se tankki sillai huohottais. Quote Link to comment
Recommended Posts