panzza Posted May 3, 2020 Posted May 3, 2020 Voi olla, että on joskus ollut puhetta mutta sopiiko typ4 kannet kuplan koneeseen? Jos pitää koneistaa, niin mitä ja miten? Ja onko merkitystä typ4 koneen kuutiotilavuudella, onko kannet erilaisia? Ja viimeiseksi, onko nuo esim. potentiaaliltaan yhtään paremmat virityskäyttöön? Eli kannattaako edes suunnitella? Quote
-Alex- Posted May 3, 2020 Posted May 3, 2020 (edited) Ei sovi. Type 4 moottorissa sylinterijako 124.5mm ja type 1 moottorissa 112mm. Myös työntötankojen suojaputket aivan eri kohdissa. Type 4 moottorissa imukanavat ovat paremmat, pakokanava vähän epäonnistunut. Edited May 3, 2020 by -Alex- Quote
P_Valtonen Posted May 4, 2020 Posted May 4, 2020 Pinnapultti jako eri Työntötankojen tiivistys periaate eri Jos kikkailla haluat, niin wbx kannessa sama syltty jako. Pinnapultti jako eri. Näitä on pöljimmät laittanu ilmajäähy sylinterien kavereiksi. Virtauskyky ei lopu ihan hevillä, varsinkin jos kasvatat vielä venakokoa..... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.